۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷

اظهارنظر جدید کی‌روش درباره تمدید قرارداد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که از رئیس فدراسیون فوتبال به خاطر فرصتی که برای کار در کشورمان برای او به وجود آورده تشکر کرده است.
کد خبر : ۱۸۴۸۲۴
صراط: کارلوس کی‌روش پس از حضور در فدراسیون فوتبال و جلسه با علی کفاشیان در خصوص علت حضورش در فدراسیون گفت: برای پیگیری جزئیات ریز و برخی کارهای کادرفنی به فدراسیون آمدم. ضمن اینکه در این فرصت علی کفاشیان نظرات و مراتب تشکر و تقدیر خود را به خاطر حضور پرقدرت ایران در دور مقدماتی و مرحله نهایی جام جهانی به من منتقل کرد.

وی ادامه داد: من هم دوباره این فرصت را پیدا کردم تا تقدیر و تشکر خودم را به علی کفاشیان اعلام کنم که این فرصت فوق‌العاده را در اختیار من قرار داد تا بتوانم در تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی کار کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: در آخر جلسه کفاشیان بار دیگر تمایل خود را برای ادامه همکاری شخص من به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نشان داد. در 11 ماه گذشته علاقه و تعهد خودم را برای همکاری با ایران نشان دادم و طبق همین امر هم ادامه می‌دهم اما اکنون  صحبت کردن مهم نیست. اگر مسئولان فدراسیون فوتبال به صورت جدی می‌خواهند با من ادامه دهند باید مکتوب این مساله را عنوان کنند.

کی‌روش خاطرنشان کرد: اگر به صورت مکتوب درخواست داده شود من و فدراسیون فوتبال فکرهای خود را می‌کنیم اگر توانستیم به توافق برسیم با هم ادامه می‌دهیم و اگر نه به عنوان دوست باقی می‌مانیم.