۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷

سفرسخنگوی‌صهیونیستی به مکه+عکس

سخنگوی رژیم صهیونیستی روز گذشته با انتشار تصویری در فیسبوک خود که به زبان عربی اداره می‌کند از سفر خود به عربستان و مکه مکرمه خبر داده بود.
کد خبر : ۱۸۴۸۹۴
صراط: «افیخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با ایجاد یک صفحه اجتماعی سعی زیادی کرده است تا چهره کریه و کودک‌کُش رژیم صهیونیستی را زیبا جلوه دهد.

این مزدور صهیونیست روز گذشته با انتشار تصویری در فیسبوک خود که به زبان عربی اداره می‌کند از سفر خود به عربستان و مکه مکرمه خبر داده است.

در تصویر منتشر شده که وی را با لباس احرام و در کنار کعبه نشان می‌دهد و این تصویر در صفحات اجتماعی همچون آتشی در انبار کاه شعله‌ور شده و بسیار زیاد در صفحات اجتماعی منتشر شده است.

به گزارش سایت الخبرپرس لبنان، سخنگوی رژیم صهیونیستی در توضیح این تصویر نوشته است: می‌خواهم یک زندگی معنوی را با برادران مسلمان خود در عمره رجب تجربه کنم... سال جدید شما مبارک ... رمضان دم درب خانه شماست.. ما را از دعای خیر خود فراموش نکنید. رمضان کریم.

پس از بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد که این عکس با فتوشاپ درست شده و تصویر اصلی متعلق «عاصی الحلانی» هنرپیشه لبنانی است که چند سال پیش به مکه مکرمه مشرف شده بود.

رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرده که در ماه رمضان امسال محدودیت‌های ویژه‌ای را در کرانه باختری اعمال خواهد کرد.

سفر سخنگوی رژیم‌صهیونیستی به مکه +عکس

سفر سخنگوی رژیم‌صهیونیستی به مکه +عکس

این رژیم اعلام کرده است که مراسم‌های امسال فلسطینیان در خلال ماه مبارک رمضان مانند سالهای قبل نخواهد بود و در برخی مناطق مانند الخلیل محدودیت‌های خاصی اعمال خواهد شد.

ارتش رژیم صهیونیستی در خلال ماه رمضان دو سال گذشته به صدها فلسطینی در کرانه باختری اجازه می‌داد به قدس بیایند و نماز را در مسجدالاقصی اقامه کنند.

منبع: ابنا