۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

اولین واکنش گردان‌های حزب‌الله به ادعای بازداشت یک تبعه صهیونیستی در عراق

اولین واکنش گردان‌های حزب‌الله به ادعای بازداشت یک تبعه صهیونیستی در عراق
مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق ضمن هشدار درباره حضور عوامل امنیتی صهیونیستی در عراق اعلام کرد که دستگاه‌های امنیتی عراق باید شبکه‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را کشف کنند.
کد خبر : ۶۲۸۱۸۶

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، ابوعلی العسکری مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق در رابطه با بیانیه دیروز دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی درباره «ربوده شدن» یک تبعه اسرائیلی-روسی در عراق گفت: اعتراف نتانیاهو به وجود یک عنصر امنیتی اسرائیلی در عراق امری خطرناک است و باید به دقت و جدیت با این اعتراف برخورد کرد.

مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق تأکید کرد که دستگاه‌های امنیتی عراق باید شبکه‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را کشف کنند.

وی افزود: کتائب حزب‌الله تلاش مضاعفی در خصوص سرنوشت اسیر یا اسرای صهیونیستی در عراق بکار خواهد گرفت.

برای کشف اهداف این رژیم جنایتکار و هر آنکه تحرکات آن‌ها را در کشوری که سازش در آن جرم‌انگاری شده، تسهیل می‌کند تلاش بیشتری خواهیم کرد.

دیروز چهارشنبه دفتر نتانیاهو مدعی شد که یک زن دوتابعیتی اسرائیلی - روسی به دست نیرو‌های شیعی در عراق به گروگان گرفته شده است.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی تأکید کرد که فرد مورد اشاره همچنان زنده است و ما عراق را مسئول سلامت وی می‌دانیم.

دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که «نیرو‌های وابسته به حزب الله عراق الیزابت تسورکو را به گروگان گرفته‌اند».

روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشت که الیزابت تسورکو از نیرو‌های سابق ارتش اسرائیل است که در جنگ تابستان ۲۰۰۶ علیه حزب الله لبنان (جنگ۳۳ روزه) شرکت داشت.