۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹

پرچم جدید داعش به 23 زبان + تصاویر

در پرچم‌های جدید گروه تروریستی داعش که به زبان فارسی نیز منتشر شده است عبارت "دولت خلافت اسلامی" جایگزین "دولت اسلامی عراق و شام" شده است.
کد خبر : ۱۸۵۶۲۹
صراط: گروه تروریستی تكفیری كه خود را دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) می‌خواند، همزمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان، اعلام كرد كه در محدوده عراق و سوریه «خلافت اسلامی» تشكیل داده است.

در بیانیه‌ای صوتی كه بر روی صفحات اجتماعی قرار گرفته است، «ابومحمد العدنانی» كه از او به عنوان سخنگوی داعش نام برده شده اعلام كرد كه «ابوبكر البغدادی» به عنوان نخستین خلیفه اسلامی بر این كشور حكومت می‌كند!

العدنانی گفت: البغدادی بیعت امرا، فرماندهان، مجلس شورا و همه اعضای داعش را پذیرفته و از امروز او امام و خلیفه مسلمانان در هر مكانی است!

پس از اعلام تشکیل خلافت اسلامی و انتخاب ابوبکر البغدادی به عنوان خلیفه، روز گذشته عناصر داعش به تبعیت از تشکیل خلافت اسلامی پلاک خودروهای خود را به نام "دولت اسلامی" و "دولت خلافت" تغییر دادند.

امروز نیز پرچم جدید داعش به 23 زبان در پایگاه‌های خبری وابسته به این گروه تروریستی منتشر شد.

در این پرچم‌ها که به زبان فارسی نیز منتشر شده، عبارت "دولت خلافت اسلامی" جایگزین "دولت اسلامی عراق و شام" شده است.

اعلام خلافت ابوبكر البغدادی و گروه داعش که با واکنش‌های منفی و حتی تمسخرآميز رو به رو شده است در حالی صورت می‌گیرد كه روز به روز بر شدت و دامنه شكست داعش در عراق افزوده می‌شود.


منبع: ابنا
برچسب ها: پرچم داعش زبان صراط
نظرات بینندگان
zahra
|
Germany
|
۱۲:۰۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
خدا همشونو لعنت کنه . ان شاءلله که امام زمان هرچه زودتر ظهور کنه و داعش نابود بشه . ان شاءلله .