۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱

استیضاح وزیر نیرو به تعویق افتاد

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر نیرو به سبب سفر وی به آذربایجان غربی برای تصمیم گیری در مورد وضعیت دریاچه ارومیه و آبهای کشاورزی این استان به تعویق افتاد.
کد خبر : ۱۸۸۰۱۹

صراط: مهدی عیسی زاده اظهار کرد: به سبب سفری که از سوی وزیر نیرو به آذربایجان غربی صورت می‌گیرد استیضاح آقای چیت چیان فعلا انجام نمی‌شود.

وی تاکید کرد: مقرر شد آقای چیت چیان با نمایندگان مجلس آذربایجان غربی در رابطه با آب دریاچه ارومیه و انتقال فاز دوم آب از زرینه روز به آذربایجان شرقی صبحت کرده و تدابیری بیاندیشند.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این سفر به سبب ایجاد نقص فنی در هواپیما به ایام تعطیلی بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد.

عیسی زاده افزود: در این سفر در رابطه با موضوعات کمبودات آب در آذربایجان غربی و استیجاری کردن برخی از زمین های کشاورزی و رهاسازی آب مازاد به دریاچه ارومیه نیز صحبت و تصمیماتی اتخاذ می شود.

وی بیان کرد: تعیین و پرداخت حق آبه اراضی مربوط به دشت های میاندوآب، 16 هزار هکتار دشت باروق و 150 هزار هکتار از زمین های ما بین تکاب و شاهین دژ و سد شهید کاظمی از محورهای تصمیم گیری در این دیدار هستند.

منبع: تسنیم