۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

زمان دیدار فینال بسکتبال کاپ آسیا

تیم ملی بسکتبال ایران برای قهرمانی در مسابقات کاپ آسیا به یک پیروزی دیگر نیاز دارد. ایران و چین تایپه از ساعت 16 امروز دیدار فینال را برگزار می کنند.
کد خبر : ۱۸۸۱۹۳
 صراط: ملی پوشان بسکتبال ایران در 6 دیداری که تا رسیدن به فینال پنجمین دوره کاپ آسیا پشت سر گذاشتند تنها یک بار مقابل چین ناکام بودند و سایر مسابقات را با برد تمام کردند اما برای دفاع از قهرمانی دور گذشته تنها به یک پیروزی دیگر مقابل چین تایپه نیاز دارند. چین تایپه نیز برای اولین بار بعد از سال 1963 به یک فینال آسیایی رسیده و پیروزی در این دیدار برای این تیم موفقیت بزرگی به شمار می رود.

ایران در این بازی سامان ویسی را مانند بازی قبل در اختیار ندارد اما بازیکنان جوان تیم مانند جمشیدی، یخچالی و مشایخی که در بازی های گذشته با تحسین بسیاری مواجه شدند بهترین فرصت را برای پایان خوب برای نمایش خود در این بازی خواهند داشت.

لیو و دیویس دو بازیکن چین تایپه نیز بهترین مهره های این تیم در بازی های گذشته بوده اند که بار تیم نیز بیشتر برعهده این بازیکنان به خصوص کوینسی دیویس بوده است.

دیدار فینال رأس ساعت 16 امروز با پخش مستقیم از شبکه ورزش و جام جم آغاز می شود. تا قبل از شروع فینال هم سه بازی رده بندی سوم تا هشتم برگزار می شود.

رده بندی هفتم - هشتمی

ساعت 9؛ هند - سنگاپور

رده بندی پنجم - ششمی

ساعت 11:15؛ اردن - ژاپن

رده بندی سوم - چهارمی

ساعت 13:45؛ چین - فیلیپین

فینال

ساعت 16: ایران - چین تایپه