۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷

ظریف و عراقچی در مجلس حاضر می‌شوند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هفته آینده آقایان ظریف و عراقچی در مجلس حاضر می‌شوند و درباره روند مذاکرات هسته‌ای توضیحاتی ارائه می‌کنند.
کد خبر : ۱۸۸۳۱۷
صراط: جواد کریمی قدوسی اظهار کرد: این سومین جنگ تمام عیاری است که بر ملت و مردم مظلوم غزه از سوی رژیم صهیونیستی تحمیل می‌شود و در هر مرحله قدرت مقاومت در حال افزایش است و همین مسئله سبب شده که عزم و اراده رژیم صهیونیستی کاهش پیدا کند و اراده آنها سست شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قطعا پیروزی جدید می‌تواند بسیار باارزش‌تر از نبرد 22 روزه و هشت روزه باشد و همین مسئله نشان می‌دهد که امکان از بین رفتن رژیم صهیونیستی در کوتاه مدت وجود دارد، زیرا در حالی که غزه از شش جهت محاصره شده است اما توانسته ضربات جبران ناپذیری به رژیم اشغالگر قدس وارد کند.

کریمی قدوسی تاکید کرد: اگر در نبردهای قبلی فقط آزاد کردن اسرا شرط بود امروز شاهد هستیم حداقل برآورده شدن 10 بند جزو شرط‌های آتش بس باید قرار بگیرد.

وی افزود: تمامی مسائل منطقه هدفش صرفا تامین امنیت رژیم صهیونیستی است و مذاکرات وین نیز حلقه‌ای از این تامین امنیت است اما امروز شاهد هستیم که بازخوردها برخلاف برنامه ریزی‌ها رقم خورده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای ایران در وین 6 تاکید کرد: هفته آینده آقایان ظریف و عراقچی در مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شوند و درباره روند مذاکرات هسته‌ای توضیحاتی ارائه می‌کنند.

وی گفت: در روند مذاکرات هسته‌ای البته مسائل غزه کاملا تاثیرگذار بود زیرا آمریکایی نمی‌خواستند در این مرحله از مذاکرات با به توافق رسیدن، روحیه طرف مقابل خود را تضعیف کنند.

کریمی قدوسی بیان کرد: همچنین در هفته جاری فراکسیون اصولگرایان از تعدادی از کارشناسان هسته‌ای دعوت کرده تا درباره روند مذاکرات بحث و بررسی کنند.


منبع: تسنیم