۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱

شرایط‌حماس برای آزادی‌نظامی صهیونیست

العالم - جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که هیچگونه اطلاعاتی درباره شائول آرون نخواهد داد مگر اینکه در ازای آن امتیازی دریافت کند.
کد خبر : ۱۸۸۷۰۵
صراط: نیروهای مقاومت باریکه غزه روز یکشنبه این هفته (20 ژوئیه ) شائول آرون نظامی صهیونیست را اسیر کردند.

مشیر المصری عضو ارشد حماس امروز (سه شنبه) در مصاحبه با شبکه خبری العالم با اشاره به اینکه ، رژیم صهیونیستی نمی تواند اسیر شدن شائول آرون را تکذیب کند زیرا او هم اکنون در دست مقاومت است، گفت: مقاومت حتی برای نشان دادن تصویر آرون نیز امتیازی دریافت خواهد کرد.

المصری افزود: مقاومت سرانجام دشمن صهیونیستی را وادار به مذاکره غیرمستقیم درباره شائول آرون و تن دادن به شروط مقاومت خواهد کرد.

وی تاکید کرد : شائول آرون اسیراست و مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی را وادار به آزاد کردن اسرای محبوس در زندان های این رژیم اشغالگر می کند.

عضو ارشد حماس افزود : ما به نتانیاهو پیشنهاد می کنیم که به شروط مقاومت برای آغاز آتش بس و مبادله اسرا تن بدهد زیرا ادامه دادن به درگیری ها به معنای اسارت تعداد بیشتری از نظامیان صهیونیستی خواهد بود.

المصری بیان کرد: اظهارات متناقض سران رژیم صهیونیستی درباره ادامه تجاوز به باریکه غزه نشان می دهد که آنها دچار سردرگمی شده اند و اذعان می کنند که برای اولین بار از زمان اشغال فلسطین و اراضی دیگر کشورهای عربی با سخت ترین و سنگین ترین درگیری مواجه شده اند.

عضو ارشد حماس گفت : دشمن صهیونیستی فهمیده است که مقاومت فلسطین آمادگی کامل برای مبارزه دارد و قبلاً نیز به دشمن صهیونیستی درباره عواقب تجاوز به غزه هشدار داده بود و آماده ادامه دادن به مبارزه به مدت طولانی است.

المصری خاطرنشان کرد : مقاومت فلسطین براساس برنامه خود همچنان با قدرت و صلابت تمام به مبارزه با ارتش رژیم صهیونیستی ادامه می دهد .

وی اکثر شهدای باریکه غزه را کودکان ، زنان و افراد کهنسال اعلام کرد و گفت : دشمن صهیونیستی تلاش می کند با کشتار بیشتر زنان ،کودکان و افراد سالخورده و تخریب بیشتر باریکه غزه خود را پیروز جنگ جلوه بدهد تا هم شکست های سنگین از مقاومت فلسطین را پنهان سازد و هم مقاومت را وادار به پذیرفتن شروط و خواسته های خود کند؛ ولی ملت فلسطین همچنان حامی مقاومت است و انتقام خون شهدای خود را از رژیم اشغالگر صهیونیستی می گیرد.

وی افزود : دشمن صهیونیستی اذعان می کند که تاکنون ده ها نظامی خود را در درگیری با مقاومت از دست داده است ولی آمار واقعی بیش از آمار اعلامی است.
منبع: العالم