۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱

جزئیات دیدار فعالان‌حزبی با رحمانی‌فضلی

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به جزئیات دیدار امروز فعالان حزبی با وزیر کشور گفت: یکی از درخواست‌های احزاب تسریع در انتصاب معاون سیاسی به منظور هماهنگی بیشتر بین وزارت کشور با احزاب بود.
کد خبر : ۱۸۹۳۵۷
صراط: محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره جزئیات دیدار امشب وزیر کشور با 70 حزب و تشکل سیاسی که عصر امروز در تالار وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مباحث، مربوط به تأخیر در مجوزها و صدور اعلام نظرها بود و عنوان شد که این کار از سوی فرمانداری‌ها و استانداری‌ها با تأخیر صورت می‌گیرد.

حق‌شناس با بیان اینکه این تأخیر در زمینه فعالیت احزاب و برگزاری تجمعات دیده می‌شود، افزود: یکی دیگر از مباحث، موضوع عدم هماهنگی در سطح استان‌ها برای دادن مجوزها بود و تأکید شد که روش سختگیرانه‌ای در این زمینه وجود داشته که با قواعد قانونی همخوانی ندارد از این‌رو انتظار تسهیل بیشتری در این زمینه وجود داشت.

وی ادامه داد: استانداران و مسئولان مربوطه گفتند که این نشست‌هایی که در درون چارچوب نظام برگزار می‌شود، قابل تحمل است و نباید درباره آن سختگیری شود.

حق‌شناس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حدود 5 -6 نفر از فعالان حزب درباره فعالیت خانه احزاب صحبت کردند، تصریح کرد: آقای وزیر کشور گفت که دو نشست با فعالان حزبی به صورت عمومی و خصوصی داشته است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: متأسفانه در حال حاضر به دلیل نبود معاون سیاسی در وزارت کشور چندماهی است که با مشکل جدی در این زمینه مواجه هستیم و احزاب هماهنگی لازم را در این بخش با وزارتخانه ندارند.

وی ابراز امیدواری کرد: وزیر کشور هرچه زودتر در خصوص انتصاب معاون سیاسی اقدام کند تا زمنیه ارتباطاتی مناسب بین وزارت کشور و احزاب برقرار شود.
منبع: فارس