۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷

ادامه ابهامات درباره احیای خانه احزاب

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی از نشست دبیران کل احزاب برای تصمیم‌گیری در مورد خانه احزاب خبر داد و گفت: این نشست تا قبل از پایان امسال برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۲۸۶۹۹
صراط: «احتمال گرم شدن خانه احزاب در زمستان»؛ این تیتر تکراریست! همین زمستان پارسال بود که احیای خانه یا باشگاه احزاب در صدر خبرهای سیاسی جای گرفت.
 
احزاب با وزیر کشور نشست برگزار کردند، کمیته اجرایی احیای خانه احزاب شکل گرفت و قرار بود مجمع عمومی هم برگزار شود که نشد. الان هم دوباره «چَرخونک»!
 
هر چند که کمتر از یک ماه دیگر تا پایان زمستان امسال نمانده اما خبرها حکایت از تلاش‌ها برای احیای خانه و یا تشکیل باشگاه احزاب دارد.
 
محمدحسن غفوری‌فرد عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی نشست سه‌جانبه خود و موسوی تبریزی(دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم) با محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در روز چهارشنبه هفته گذشته -29 بهمن 93- را تائید کرد.
 
وی افزود: در جلسه‌ای که با معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، مقرر کردیم که از دبیران کل احزاب کشور برای تصمیم‌گیری در مورد خانه احزاب دعوت و نشستی را تا قبل از پایان سال برگزار کینم.
 
غفوری فرد ادامه داد: زمان نشست دبیران کل احزاب کشور با معاون سیاسی وزیر کشور هنوز به طور قطعی مشخص نشده است اما بنا داریم تا قبل از پایان امسال این امر صورت بگیرد.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: نشست دبیران کل احزاب قرار است به این منظور برگزار شود که دبیران کل نظرات و پیشنهادات خود را درباره اساسنامه خانه احزاب ارائه کنند تا همه به یک نتیجه‌!گیری مشخص برسیم.
منبع: فارس