۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸

کنایه حاج صفی به مهاجم پرسپولیس

احسان حاج صفی گفت "چرا به جای شریفی یک بازیکن سن بالا پدیده لیگ شد؟آیا واقعا این انصاف است؟" محمد عباس زاده مهاجم پرسپولیس پدیده لیگ سیزدهم شده است.
کد خبر : ۱۹۰۳۳۰
صراط: احسان حاج صفی را باید آچار فرانسه سپاهان بدانیم.او پس از سال ها بازی در پست دفاع چپ،حالا در پستی به بازی گرفته می شود که اوایل حضورش در تیم زرد پوش در آن انجام وظیفه می کرد.پس از جدایی امید ابراهیمی،زلاتکو کرانچار سرمربی کروات سپاهان حاج صفی را بهترین گزینه برای جانشینی او دیده تا این روزها این بازیکن جوان در نقش هافبک دفاعی ظاهر شود.او در مورد وضعيت سپاهان و مسائل مختلف ديگر به سوالات سايت فوتبال ايران پاسخ مي دهد.

مثل اينكه آچار فرانسه سپاهان هستي؟
این حرف ها نیست.من فقط وظیفه ام را انجام می دهم.به هر حال در سال های گذشته هم در این پست بازی می کردم و با بازی در این پست آشنا هستم.برای خدمت به سپاهان حاضرم توپ جمع کن هم باشم!

اما این پست در تیم ملی پست تخصصی تو نیست.
بازی در چند پست را بلدم.هم می توانم دفاع چپ باشم و هم هافبک دفاعی.از این بابت دغدغه ای ندارم.خیلی وقت است که با بازی در هر دو پست کنار آمده ام.

بحث لژیونر شدندت به کجا رسید؟
فعلا که در خدمت سپاهان هستم.هر وقت پیشنهاد خوب برسد آن وقت بررسی می کنم.

الان پيشنهاد نداري؟
دارم اما منتظر پیشنهادات بهتری هستم.برای لژیونر شدن فرصت زیاد است و فعلا باید تمرکزم را روی مسابقات فصل جدید بگذارم و حواسم را معطوف بازی ها کنم.

در جریان انتخاب برترین های لیگ سیزدهم هستی؟
بله.کاملا از انتخاب ها خبر دارم.

نظرت در خصوص اینکه شریفی به عنوان پدیده لیگ انتخاب نشد چیست؟
واقعا در حقش اجحاف شد.شریفی انتخاب نشد چون در استقلال و پرسپولیس بازی نمی کند.من از فدراسیون گلایه دارم.مگر پدیده به بازیکن جوان نمی گویند؟پس چرا به جای شریفی یک بازیکن سن بالا انتخاب شد؟حق شریفی بود که به عنوان پدیده لیگ معرفی شود.این بازیکن را خیلی خوب درک می کنم چون خودم این شرایط را تجربه کرده ام.

ولی تو که یک فصل به عنوان پدید انتخاب شدی؟
بله.اما چه انتخابی؟نه به مراسمی دعوت شدم و نه جایزه ای گرفتم!سوال من این است که چرا به جای شریفی یک بازیکن سن بالا پدیده لیگ شد؟آیا واقعا این انصاف است؟باید به شریفی بگویم که دیگر این قضیه را فراموش کند چون فکر کردن به آن دیگر هیچ دردی را دوا نمی کند.از نظر ما سپاهانی ها،شریفی پدیده لیگ است.

لیگ را هم که با یک برد خوب شروع کردید.
واقعا از این بابت خوشحالم.باید به این روند ادامه بدهیم و در نیم فصل اول امتیازات لازم را کسب کنیم تا مثل فصل گذشته به سختی نیفتیم.لیگ را هم با برد شروع کردیم و هم با صدرنشینی.این خیلی خوب است.

آینده تیم تان را چطور پیش بینی می کنی؟
سپاهان این فصل نه یک جام،بلکه هر دو جام را می خواهد.این فصل یکی از بهترین تیم های چند فصل اخیر را در اختیار داریم و می توانیم با قدرت برای کسب هر دو جام بجنگیم.

منبع سایت فوتبال ایران