۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
کل پول سال قبل دایی را داده بودم

مبلغ قرارداد دایی از زبان رویانیان

محمد رویانیان می گوید کل رقم قرارداد سال قبل دایی را خودش داده است و قرارداد امسال او با این تیم باید 1.7 میلیارد تومان می شده نه 2.1 میلیارد و البته این قرارداد نه شامل مالیات می شده و نه آپشن های آنچنانی.
کد خبر : ۱۹۱۶۲۴
صراط: محمد رویانیان می گوید کل رقم قرارداد سال قبل دایی را خودش داده است و قرارداد امسال او با این تیم باید 1.7 میلیارد تومان می شده نه 2.1 میلیارد و البته این قرارداد نه شامل مالیات می شده و نه آپشن های آنچنانی.

محمد رویانیان درباره جزئیات قرارداد  دایی سخن می گوید:« راستش قرارداد من با علی آقای دایی برای یک سال یک میلیارد و 400 میلیون تومان بود که تمام پول قراردادش را هم در همان زمان به او داده بودم. البته یک پاداش در صورت کسب سهمیه آسیایی هم داشت که برای سال اول بیشتر از 1 میلیارد و 700 میلیون نمی شد. قرار ما با دایی این بود که خودش پول مالیاتش را بپردازد پس قراردادش به بالای دو میلیارد نمی رسید.»

او البته درحالی این ماجرا را می گوید که نمایندگان فعلی اداره کننده پرسپولیس حرف هایش را قبول ندارند  و می گویند قرارداد رویانیان قابل کاهش نبوده و 3 ساله است؛« اتفاقا ما قراردادمان 3 ساله بود اما در پایان هر سال امکان مذاکره برای تمدیدش را داشتیم. می توانستند این قرارداد را تمدید نکنند. اگر خودشان تمدید کردند که باید خودشان هم پاسخگو باشند. قرارداد من با دایی 3 ساله بود. یکسری آپشن داشت و سالی 20 درصد روی رقم پایه قرارداد می رفت. من هیچ شرط فسخی هم در قرارداد نگذاشتم. انچه من بسته بودم به هیچ وجه 3 میلیارد نمی شد، مالیات هم بر عهده خود دایی بود.» او می گوید قرارداد امسال دایی باید 20 درصد بیشتر می شده یعنی 280 میلیون به رقم 1 میلیارد و 400 میلیونی سال قبلش اضافه می شده و مجموعش می شده 1 میلیارد و 700 میلیون!