۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹

یک کاریکاتوریست سخنگوی «ندا» شد

یکی از شخصیت‌های محوری تشکل ندا (نسل دوم اصلاح‌طلبان) ضمن تایید خبر تاسیس تشکل ندا گفت: همانطور که آقای تاجیک به درستی گفته است ایشان ارتباط تشکیلاتی با «ندا» ندارد و جلسه‌ای با وی نداشته‌ایم.
کد خبر : ۱۹۱۹۸۷
صراط: یکی از شخصیت‌های محوری در تشکل تازه تاسیس ندا (نسل دوم اصلاح‌طلبان) در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با تایید خبر تاسیس تشکل ندا (نسل دوم اصلاح‌طلبان) گفت: بحث‌هایی در رابطه با این تشکل شده است که مقداری از آن درست و مقداری هم نادرست و دروغ است ولی با این حال اصل این خبر درست است.

وی در مورد تعیین سخنگوی تشکل ندا نیز گفت: آقای هادی حیدری به عنوان سخنگوی تشکل ندا (نسل دوم اصلاح‌طلبان) انتخاب شده است و براساس تصمیم حزب قرار است فقط وی در مورد مسائل این حزب صحبت کند.

هادی حیدری کاریکاتوریست روزنامه شرق است.

این فعال سیاسی که خواست نامی از وی در مصاحبه درج نشود، درباره اظهارات محمدرضا تاجیک نیز گفت: من صحبت‌های آقای تاجیک را خوانده‌ام و ایشان کاملاً درست می‌گویند ما تاکنون صحبت و یا جلسه‌ای با آقای تاجیک نداشتیم.

محمدرضا تاجیک روز گذشته در گفتگو با ما در پاسخ به این سوال که هفته‌نامه صدا و برخی رسانه‌ها در گزارش‌‌‌های خود شما را به عنوان تئوریسی و چهره فکری تشکل «ندا»(نسل دوم اصلاح‌طلبان) معرفی کرده‌اند، ضمن تکذیب این مساله تاکید کرد: بنده به لحاظ فکری از کارهای نو، حرکت‌های نو و فکر نو استقبال می‌کنم اما به هیچ وجه در جریان این تشکل(ندا) نیستم و با هیچ‌کسی در این باره حتی یک جلسه‌ هم نداشته‌ام. نه با آقای صادق خرازی و نه با فرد دیگر.

وی با بیان اینکه نمی‌دانم این تشکل چه مانیفست، اساسنامه و منشوری برای خود تدوین کرده است و رهبری آن را چه شخصی به عهده دارد، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد در این بین یک اشتباهی صورت گرفته و آن اینکه با توجه به اینکه بنده مطالبی را درباره «نو اصلاح طلبی» مطرح کرده‌ام و بعد از بنده نیز آقای خرازی مطالبی را در همین فضا و البته به زعم خودشان مطرح کردند، دوستان به اشتباه این دو(نو اصلاح‌طلبی و ندا) را یکی دانسته‌اند.

تاجیک تاکید کرد: این اشتباه در حالی صورت می‌گیرد که هیچ هماهنگی‌ای در این باره بین من و آقای خرازی صورت نگرفته و حتی یک تماس تلفنی هم برقرار نشده است.
این چهره فکری اصلاح‌طلبان و استاد دانشگاه شهید بهشتی در پایان بار تاکید کرد: "البته من نسبت به این موضوع منفی نگاه نمی‌کنم و هر جریان تازه‌ای که بخواهد شکل بگیرد، نگاه من نسبت به آن مثبت است."

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ندا (نسل دوم اصلاح‌طلبان) تشکلی است که اخیراً با حضور برخی چهره‌های جوان اصلاح‌طلب که پیش از این بخش عمده‌ای از آنان در شاخه جوانان حزب مشارکت فعالیت داشتند،  و البته با محوریت صادق خرازی تشکیل شده است.

ندا یک هسته مرکزی دارد که حدودا 12 نفر است و آنها جلسات خود را مرتبا با صادق خرازی برگزار می‌کنند و آنگونه که برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب نوشته‌اند، این تشکل برای انتخابات مجلس برنامه دارد.
یکی از اعضای مرکزی این تشکل به یکی از هفته‌نامه‌های مطرح اصلاح‌طلبان گفته است که بعد از سال 88، نسل اول اصلاح‌طلبان گویی تمایلی برای ورود به عرصه سیاست نداشتند ولی جوانان انگیزه و پتانسیل زیادی داشتند. ولی بی رغبتی سران حزب و بزرگان اصلاح‌طلب برای ورود به انتخابات مختلف مانع جدی آنها بود.

یکی دیگر از اعضای همین تشکل می‌گوید: نسل اول ما آرمانی به سیاست نگاه می‌کند اما ما عملگرا هستیم. این تفاوت عمده ما با آنهاست.
منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط ندا حیدری