۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
وقتی جنگ روانی اصلاح‌طلبان ضدتبلیغ شد

دود دروغ‌گویی علیه راستگو در چشم تندروها

جوسازی روانی اصلاح‌طلبان علیه راستگو در یک سال گذشته، سرانجام دامان این طیف سیاسی را گرفت و به مثابه یک ضدتبلیغ عمل کرد و سرانجام مسجدجامعی را از صندلی ریاست پایین کشید.
کد خبر : ۱۹۴۴۲۸
گروه سیاسی صراط - رفتار قبیله ای اصلاح طلبان در سال گذشته با الهه راستگو که به اعتقاد آنها به دلیل حضور در لیست اصلاح طلبان وارد شورا شده بود و طبق نظر زعمای این جریان، باید بر روال و رای دیکته شده آنها، حتما در بین دو گزینه شهرداری تهران به محسن هاشمی رای می داد، بعد از گذشت تقریبا یک سال کار دست این جریان داد.

به گزارش گروه سیاسی صراط، این رفتار هوچی گرایانه اصلاح طلبان و رسانه های متعلق به آنها دامن رئیس شورای شهر اصلاح طلب را گرفت و  از رئیس شدن مجدد مسجد جامعی جلوگیری کرد.

الهه راستگو و احمد دنیامالی دو نفری بودند که رای خود به قالی باف را علنی کردند، دنیا مالی البته می گوید که در دو لیست در انتخابات حضور داشته، اما رای الهه راستگو به قالی باف و حملات و انتقادات اصلاح طلبان به او، باعث شد که به دامان اصولگرایان بغلطد.

این انتقادات از ابتدای رای او به قالی باف باعث شد که فضا به سرعت به سمت تخریب و تهدید راستگو کشیده شود تا جایی که فرزندان او در مدرسه و دانشگاه از سوی هم کلاسی های اصلاح طلب مورد تمسخر و تهدید قرار گرفتند!

طبیعی است الهه راستگو با توجه به طرد شدن از سوی اصلاح طلبان، همکاری بیشتری با جناح اصولگرای شورا داشته باشد، ضمن اینکه او تنها عضو منسوب به اصلاح طلبان است که در هیات رییسه امسال هم به عنوان منشی باقی ماند، و همین شاید برای جماعت اصلاح‌طلبی که قافیه بازی را از دست داده اند، نکته شیرینی باشد!

بعدها برخی، واکنش های تند به راستگو را اشتباهی تاکتیکی خواندند، زیرا اصولگرایان را آماده جذب نیروهایی پیش بینی کرده بودند که دچار لغزش شوند. خیلی ها نیز به شدت نسبت به قرار دادن او در لیست اصلاح طلبان خرده گرفتند و حزب اسلامی کار را که راستگو را معرفی کرده بود، مورد انتقاد قرار دادند.

در این بین اوج اشتباهات کودکانه جریان اصلاح طلب را می توان در اخراج او از حزب "اسلامی کار" دانست، فشار جریان های تند اصلاح طلب باعث شد تا راستگو با رای گیری غیابی از حزبی که سالها در آن حضور داشته اخراج شود.

ریزش سه نفری رای اصلاح طلبان در شورای شهر شاید از این پس چنین معنا شود که گزینه آنها برای ریاست شورا، خود به خود باید کنار بکشد چراکه احتمالا فقط رای 12 نفری اصلاح طلبان را خواهد داشت و به این ترتیب آنها تنها می‌توانند برای سه سال بعد و انتخابات بعدی شورای شهر تهران آماده و مهیا شوند.

جوسازی روانی اصلاح‌طلبان علیه راستگو در یک سال گذشته، سرانجام دامان این طیف سیاسی را گرفت و به مثابه یک ضد تبلیغ عمل کرد و این نکته را به راحتی می توان از پوشش نامناسب خبر ریاست مجدد چمران بر شورای شهر در رسانه های متبوع این جریان مشاهده کرد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
۷۶
۶۷
درود بر خانم الهه راستگو که به دور از مسائل جناحی و سیاسی به دکتر قالیباف مدیر جهادی رای داد و به مردم تهران خدمت بزرگی کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
۶۴
۵۷
اصلاح طلب ها امسال پاسخ ظلمی را که به خانم الهه راستگو روا داشته بودند دریافت کردند و این چوب خداوند است که صدا نداره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
۶۳
۵۹
درود بر این شیرزن سرکار خانم الهه راستگو که بازی افساد طلب ها رو بهم ریخت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
۶۴
۵۷
الحق و الانصاف که دکتر قالیباف شایسته شهرداری تهران هستند و رای خانم راستگو کاملا" بجا و بحق بود.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۰۲ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
۵۹
۳۸
از ... این جماعت همین بس که با هم طیف های خود یک چنین کارهاییی می کنن