۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶

تازه ترین اظهارنظر احمدی‌مقدم درباره بدحجابی

فرمانده کل نیروهای انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی نافی کار دولت در زمینه اقدامات فرهنگی نیست در این زمینه تعارضی در سخنان رئیس‌جمهور و اقدامات ناجا ندیده‌ایم.
کد خبر : ۱۹۵۴۷۸
صراط: فرمانده کل نیروهای انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی نافی کار دولت در زمینه اقدامات فرهنگی نیست در این زمینه تعارضی در سخنان رئیس‌جمهور و اقدامات ناجا ندیده‌ایم.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه نشست معاونین سیاسی امنیتی استانداری‌های سراسرکشور که صبح امروز در سالن پیامبراعظم وزارت کشور برگزار شد در جمع خبرنگاران پیرامون این جلسه اظهار داشت: این جلسه همایش معاونین سیاسی امنیتی استانداری‌های سراسر کشور بود که مسئولین امنیتی کشور نیز حضور داشتند بیشترین حوزه همکاری با نیروی انتظامی به عنوان بازوی مهم شورای امنیت و شورای تامین کشور در برقراری امنیت داخلی و حفظ و ارتقای آن است که طبیعتا هماهنگ با آن‌ها در برنامه‌ها مهم بوده در این نشست نیز نکاتی از توانمندی‌های نیروی انتظامی یادآوری شد که باید در نگاه ملی ارتقا پیدا کند.
 
سردار احمدی‌مقدم درباره طرح عفاف و حجاب و برنامه‌های نیروی انتظامی گفت: رئیس‌جمهور در چارچوب قانون موضوع عفاف و حجاب را پیگیری می‌کند و این که وی اقدامات فرهنگی را از سایر اقدامات اولویت‌دار می‌داند شکی در آن نیست.
 
وی افزود: کار شایسته‌ای است که نخبگان و علما در زمینه عفاف و حجاب اظهارنظر می‌کنند و برنامه دارند چرا که مهمترین وظیفه آن‌ها فرهنگی است. نیروی انتظامی هم در چارچوب قانون وظیفه اش را انجام می‌دهد البته این وظیفه بدون هماهنگی با دولت و قوه قضاییه انجام نمی شود.
 
وی تاکید کرد: کار فرهنگی در واقع در درجه اول قرار دارد و نیروی انتظامی نافی کار دولت در زمینه فرهنگی نیست. اولویت نباید برخورد انتظامی باشد که البته در برخی موارد اجتناب ناپذیر است. البته ما در زمینه فرهنگی تعارضی در سخنان رئیس‌جمهور و اقدامات ناجا ندیده‌ایم چرا که نیروی انتظامی باید ایستگاه آخر برخورد با مسئله حجاب باشد.