۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰

بازیکن پرسپولیس سربازی‌نرفته از ایران رفت؟

مهرداد پولادی هم یکی از بازیکنانی است که کارت پایان خدمتش در دست بررسی قرار گرفته . بازیکنی که به شکلی مشکوک از تهران خارج شده و به قطر رفته بی آنکه با تیم قطری قرارداد بسته باشد.
کد خبر : ۱۹۵۶۱۱
صراط: مهرداد پولادی هم یکی از بازیکنانی است که کارت پایان خدمتش در دست بررسی قرار گرفته . بازیکنی که به شکلی مشکوک از تهران خارج شده و به قطر رفته بی آنکه با تیم قطری قرارداد بسته باشد.

برنامه 90 دوشنبه شب بهانه خوبی بود برای اینکه نام افرادی جدید در پرونده بازیکنان دارای کارت پایان خدمت مشکوک باز شود. بعد از طرح نام هایی چون بختیار رحمانی ، علیرضا حقیقی ، ماهینی و انصاری فرد از بازیکنانی که در  تیم ملی ایران به جام جهانی رفته بودند حالا نوبت به مهرداد پولادی رسیده تا کارت پایان خدمتش به مشکل بخورد. این بازیکن که دو ماهی است از ایران خارج شده حالا کارت پایان خدمتش مشکل دار است و نظام وظیفه دارد مدارکی که منجر به صدور کارت برای این بازیکن شده را بررسی می کند. مهرداد که پرسپولیسی ها می گویند با آنها قرارداد دارد حالا به قطر رفته و می خواهد قراردادش با این تیم را فسخ کند و در لیگ قطر بازی کند. باید دید او غیر از مشکل پرسپولیس با مشکل خدمت هم مواجه می شود؟

پولادی البته تنها نامی نیست که جدیدا به لیست اضافه شده. میلاد غریبی هم که می گوید دانشجو است ، وقتی با سئوال هایی درباره میان ترم و نیمه دوم سال و ... روبرو شد شوکه بود و پاسخی برای گفتن نداشت. او درحالی دانشجو است که شایعه شده سیکل دارد و فردوسی پور در برنامه اش می گفت:« این بازیکن انگار جهش بزرگی برای رسیدن به دانشگاه داشته است!»

البته در لیست این معافی ها هستند بازیکنانی که برای کم بینایی ، مشکلات اعصاب و حتی تکرر ادرار کارت پایان خدمت گرفتند!