۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸

نظر پنجعلی درمورد شرایط پرسپولیس

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید هیچ اولتیماتومی از سوی هیات مدیره به علی دایی داده نشده و هیات مدیره و کادر فنی در آرامش فعالیت خود را ادامه می‌دهند.
کد خبر : ۱۹۵۷۶۷
صراط: محمد پنجعلی در مورد شرایط پرسپولیس اظهار کرد: با آن که بازی خوبی را برابر تراکتور انجام دادیم ولی شکست خوردیم و فشارها روی پرسپولیس بیشتر شد. پرسپولیس بهترین بازی خود را در هفته‌های اخیر انجام داد و باید با اختلاف چند گل به پیروزی می‌رسید اما بدشانسی سبب شد تا در عین شایستگی تن به شکست دهد.

سرپرست پرسپولیس با بیان این که شرایط این تیم در هفته‌های آینده تغییر خواهد کرد، گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا باید شرایط بهتری داشته باشد. فصل پیش شرایطی مشابه حالا داشتیم ولی توانستیم به عنوان نایب‌قهرمانی برسیم. بازیکنان همگی هم‌قسم شده‌اند تا در بازی‌های آینده نتیجه مناسب را کسب کنند. اگر بتوانیم در سه دیدار آینده که میزبان هستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم، قطعا ادامه فصل را بهتر دنبال خواهیم کرد.

او در مورد برخی از موارد مطرح شده مبنی بر اولتیماتوم هیات مدیره به علی دایی نیز گفت: هیچ اولتیماتومی وجود ندارد. هیات مدیره و کادر فنی با آرامش کار خود را دنبال می‌کنند و مباحث و شایعات اخیر مطرح شده درست نیست. پرسپولیس نیاز به حمایت هواداران دارد و هواداران باید از این تیم حمایت کنند. بازیکنان ما مشکلات مختلف از جمله مشکلات مالی را کنار گذاشته‌اند و تنها به فکر کسب نتیجه هستند.

پنجعلی در مورد صحبت‌های مطرح شده از سوی پیشکسوتان پرسپولیس نیز گفت: پیشکسوتان پرسپولیس سرمایه‌های این باشگاه هستند ولی آنها هم باید شرایط تیم را درک کنند و چه در باخت‌ها و چه در بردها در کنار تیم باشند. مطمئنا شرایط پرسپولیس این گونه نمی‌ماند و روزهای بهتری در انتظار این تیم است.

منبع: ایسنا