۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

صدور کیفرخواست فرد هتاک به امام(ره)

وکیل مدافع عبدالحسین هراتی(فرد هتاک به امام راحل و نظام) گفت: کیفرخواست وی صادر و پرونده به دادگاه انقلاب ارجاع شده است که منتظر دستور رسیدگی هستیم.
کد خبر : ۱۹۶۵۲۳
صراط: وکیل مدافع عبدالحسین هراتی(فرد هتاک به امام راحل و نظام) گفت: کیفرخواست وی صادر و پرونده به دادگاه انقلاب ارجاع شده است که منتظر دستور رسیدگی هستیم.

"سیدمحمود علیزاده طباطبایی" با اشاره به آخرین وضعیت پرونده "عبدالحسن هراتی"(فرد هتاک به امام(ره) و نظام اسلامی) اظهارداشت: کیفرخواست وی صادر و پرونده به دادگاه انقلاب ارجاع شده است.
 
وی ادامه داد: منتظر دستور رسیدگی هستیم  و هنوز در رابطه با این پرونده تعیین وقت نشده است.
 
علیزاده طباطبایی در تشریح آخرین وضعیت فرد هتاک به امام راحل و نظام، خاطرنشان کرد: هراتی در حال حاضر خارج از زندان است و با قرار کفالت آزاد است.
 
گفتنی است؛ "عبدالحسین هراتی" در دوره مدیریت حمید میرزاده در دانشگاه آزاد با حکم طه هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد به سمت مدیرکل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد منصوب شد.
 
پس از افشای مقالات وی با محتوای هتاکی به امام(ره) و نظام اسلامی و همچنین انتقادات شدید رسانه‌ای و دانشجویی، از سمت خود عزل و پرونده ای نیز علیه هراتی در مراجع قضایی تشکیل شد که روند خود را طی می‌کند.