۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

بسیج تقابلی با دانشگاه آزاد ندارد

ودود حیدری گفت: دانشگاه آزاد از دل دولت جمهوری اسلامی روییده‌ است و انتصاباتی که در راستای خانوادگی شدن آن صورت گرفته، محکوم است و متولیان آن باید پاسخگو باشند.
کد خبر : ۱۹۶۵۶۱
صراط: ودود حیدری گفت: دانشگاه آزاد از دل دولت جمهوری اسلامی روییده‌ است و انتصاباتی که در راستای خانوادگی شدن آن صورت گرفته، محکوم است و متولیان آن باید پاسخگو باشند.
 
محمد ودود حیدری، مسئول سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به انتصابات خانوادگی در دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت: ما دانشگاه آزاد را مجموعه‌ای برای نظام اسلامی می‌دانیم؛ بنابراین استفاده شخصی، جناحی، حزبی و گروهی از دانشگاه آزاد، محکوم است.
 
وی افزود: بسیج دانشجویی هیچ‌گونه تقابلی با دانشگاه آزاد ندارد؛ زیرا این مجموعه را جزیی از حاکمیت اسلامی می‌دانیم و منصفانه این است که بگوییم عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در 30 سال گذشته در راه رشد و تربیت و کمک به مجموعه آموزش عالی، بی‌بدیل بوده است.
 
ودود حیدری ادامه داد: اما نکته‌‌ای که درباره دانشگاه آزاد از گذشته همواره وجود داشته و امروز به وضوح اثبات شده است، بهره‌گیری شخصی، خانوادگی، حزبی و جناحی از این دانشگاه بوده و ما به این موضوع نقد داریم.
 
این مسئول تصریح کرد: معتقدیم که دانشگاه آزاد ملک شخصی هیچ فردی نیست.
 
حیدری افزود: اگر دولت و نظام جمهوری اسلامی نبود، دانشگاه آزاد به وضعیتی که امروز دارد، نمی‌رسید؛ چرا که با وجود زحمات بسیاری که برای این مجموعه کشیده شده، در بسیاری از شهرستان‌ها زمین‌هایی که از سوی مردم، استانداری‌ها و دولت به این دانشگاه واگذار شد، کمک شایانی به این دانشگاه بوده است.
 
وی در پایان تاکید کرد: این دانشگاه از دل دولت جمهوری اسلامی روییده‌ است و در واقع باید این مجموعه در خدمت مردم باشد و انتصاباتی که در راستای خانوادگی شدن دانشگاه آزاد صورت گرفته، حتما محکوم است و مردم با این موضوع مشکل دارند و کسانی که متولیان اینگونه اتفاقات هستند، باید پاسخگو باشند.