۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

بسیج دانشجویی: انتقادها ازسر کینه نبود

سازمان بسیج دانشجویی با صدور پیامی به مناسبت پایان یافتن سال 93 اعلام کرد: انتقادات دانشجویان هرچند تند و تیز و شاید تلخ، از روی بغض و کینه و بازی‌های سخیف سیاسی نبوده، بلکه صرفاً از سر دلسوزی و کمک به آبادانی کشورمان بوده است.
کد خبر : ۲۳۳۵۲۵
صراط: سازمان بسیج دانشجویی به بهانه پایان یافتن سال 93 با صدور پیامی ضمن قدردانی از تلاش و زحمات مسئولین برای پیشرفت و تعالی کشور، اعلام کرد: هرگز انتقادات دانشجویان هرچند تند و تیز و شاید تلخ از روی بغض و کینه و بازی های سخیف سیاسی نبوده بلکه صرفاً از سر دلسوزی و کمک به آبادانی هرچه بیشتر کشور عزیزمان ایران است.
 
متن این پیام بدین شرح است:
 
« سال 1393 با تمامی تلخ و شیرین هایش به آخرین روز های خود رسیده است. روشن است باید از تجارب این سال توشه عبرتی برای شناخت راه آینده برگیریم که اگر موفق به انجام این مهم شویم تلخی‌های این سال نیز مبدل به شهد شیرین بصیرت خواهد شد.
 
جا دارد در این روزها از زحمات تمامی مسئولین گرامی که در سال 93 در جهت پیشرفت و تعالی میهن اسلامی مان تلاش کرده‌اند تشکر کرده به آنها خسته نباشید و دست مریزاد بگوییم و به خصوص این خسته نباشید و احترام خود را خطاب به مسئولین گرامی تقدیم کنیم که در سال 93 مخاطب مطالبه گری‌ها و انتقادات دانشجویان بسیجی بوده‌اند.
 
باید عرض کنیم هرگز انتقادات دانشجویان هرچند تند و تیز و شاید تلخ از روی بغض و کینه و بازی های سخیف سیاسی نبوده بلکه صرفاً از سر دلسوزی و کمک به آبادانی هرچه بیشتر کشور عزیزمان ایران است، لذا همچنان دست تک تک شما را به گرمی می‌فشاریم و اعلام می‌کنیم هر کجا نیازی احساس کردید بسیج دانشجویی با تمام توان و امکانات خود آماده کمک و استفاده از ظرفیت های خود برای پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی ایران است.
 
از بارگاه ربوبی برای مقام معظم رهبری، مردم شریف کشور به خصوص خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و دانشجویان ایران اسلامی در سال نو تنی سالم و روحی شاداب همراه با پیشرفت و تعالی مسئلت می کنیم. امیدواریم سال آینده به عنوان سال ظهور حضرت حجت (عج)در تاریخ ثبت گردد.»
منبع: فارس