۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
آمار حوادث سبزوار در 6 ماه اخیر

آتش‌سوزی صدرنشین جدول حوادث شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از وقوع 553 حادثه در این شهرستان طی 6 ماه نخست سال خبر داد.
کد خبر : ۱۹۹۱۶۶
صراط:  مهدی احمدی‌راد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آتش‌سوزی و حوادث مربوط به رفع مزاحمت حیوانات در صدر حوادث شهرستان هستند، اظهار داشت: از این تعداد حادثه 265 مورد یعنی 51 درصد حوادث مربوط به آتش‌سوزی است.

وی با بیان اینکه در 6 ماهه گذشته 43 مورد حادثه آسانسور در شهرستان رخ داده است، یادآور شد: 38 مورد از حوادث صورت گرفته در محورهای مواصلاتی مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده که توسط سازمان آتش‌نشانی امدادرسانی شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار با بیان اینکه برطرف شدن مزاحمت حیوانات رتبه دوم حوادث در شهرستان را به خود اختصاص داد، خاطرنشان کرد: این میزان 15.14 درصد حوادث شهرستان را به خود اختصاص داده است.

احمدی‌راد با بیان اینکه سقوط از ارتفاع، ریزش آوار، محبوس شدن در اماکن و سقوط در چاه از حوادثی هستند که در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: متاسفانه بی احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی از جمله دلایل مهم وقوع حوادث در شهرستان است که امیدواریم با رعایت این موارد توسط همشهریان عزیز شاهد کاهش حوادث باشیم.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آتش‌نشان افتخاری توسط سازمان آتش‌نشانی سبزوار نیز گفت: هدف آتش‌نشانی از برگزاری این دوره‌های آموزشی پرورش آتش‌نشانان داوطلبی است که بتوانند در زمان حوادث در کنار نیروهای آتش‌نشانی به ارائه خدمات امدادی بپردازند.
منبع: فارس