۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱

زوج جوان از چنگ قاتل خاموش گریختند

تلاش و پیگیری بستگان یک زوج جوان بوکانی، آنان را از مرگ حتمی ناشی از نشت گاز نجات داد.
کد خبر : ۱۹۹۵۱۶
صراط: مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوکان روز شنبه در این باره گفت: این زوج جوان دیشب در حال صرف شام به همراه مهمان خود بودند که ناگهان احساس سردرد و خواب آلودگی می کنند.

ابراهیم الماسی گفت: در همین حال مهمان این زوج جوان دچار بیهوشی می شود و تلاش این زوج جوان نیز برای خارج شدن از منزل به جایی نرسیده و آنها نیز بیهوش می شوند.

وی افزود: تماس تلفنی یکی از بستگان این زوج جوان و بی پاسخ ماندن آن سبب می شود آنان تا به منزل مسکونی این زوج عزیمت کنند.

الماسی افزود: پس از آن که این زوج جوان در خانه را باز نمی کنند، بستگان آنها بلافاصله با شکستن درب منزل وارد شده و در همان بدو ورود متوجه نشت گاز می شوند.

وی گفت: بستگان این خانواده بلافاصله آنان را به اوراژنس بیمارستان شهید دکتر قلی پور منتقل کرده و کادر درمانی بیمارستان با اقدام سریع خود جان آنها را از خطر مرگ حتمی نجات دادند.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوکان اضافه کرد: به گفته یکی از اعضای خانواده این زوج جوان، آنان پس از احساس سرگیجه و خواب آلودگی توان حرکت خود را از دست داده و با وجود آن که تا نزدیکی درب اتاق نیز آمده بودند قادر به باز کردن آن نشدند.

به گفته وی، دو نفر از این افراد از بیمارستان مرخص و یکی از آنها در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارد.

الماسی یادآور شد: کارشناسان آتش نشانی دلیل نشت گاز از این منزل را در دست بررسی دارند.

شهر بوکان با 176 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
منبع: ایرنا