۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵

موضوع جلسه امروز رهروان چیست؟

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: موضوع ائتلاف آمریکایی ضد داعش و نیز اظهارات اخیر نخست‌وزیر انگلیس در خصوص ایران در جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و محکومیت قرار گرفت.
کد خبر : ۱۹۹۶۸۰
صراط: صفر نعیمی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: در این جلسه که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد مسائل مربوط به سیاست خارجی و اظهارات اخیر نخست‌وزیر انگلیس در ارتباط با ایران مورد بررسی قرار گرفت واین اظهارات محکوم شد.
 
وی افزود: همچنین در این جلسه حملات آمریکا به سوریه و عراق و تشکیل ائتلاف ظاهری ضد داعش که عملا به تخریب زیربناهای این دو کشور می‌انجامد بررسی و از سوی اعضا محکوم شد.
 
سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت اظهار داشت: در ادامه این جلسه مسائل مهم و جاری کشور که باید مجلس شورای اسلامی به آن بپردازد مورد بررسی قرار گرفت که از جمله آن می‌توان به بحث اشتغال و ضرورت عملکرد فعال‌تر دولت در زمینه معادن، آب و فاضلاب و حرکت به سمت فعالیت در حوزه کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
منبع: فارس