۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴

نشست رهروان با حضور لاریجانی

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: رئیس مجلس در فراکسیون رهروان ولایت بر تمرکز نمایندگان در حمایت از تولید در روند رسیدگی به بودجه 94 تأکید کرد و خواهان حضور فعال نمایندگان در جلسات تصویب بودجه شد.
کد خبر : ۲۳۰۲۸۷
صراط: عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: رئیس مجلس در فراکسیون رهروان ولایت بر تمرکز نمایندگان در حمایت از تولید در روند رسیدگی به بودجه 94 تأکید کرد و خواهان حضور فعال نمایندگان در جلسات تصویب بودجه شد.
 
اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اظهار داشت: در این جلسه رئیس مجلس شورای اسلامی بر تمرکز نمایندگان بر بحث حمایت از تولید در روند تصمیم لایحه بودجه سال 94 تأکید و پیشنهاد کرد تا کمیسیون تلفیق و کمیسیون‌های تخصصی در این راستا تلاش کنند.
 
وی افزود: لاریجانی در این جلسه گفت شرایط فعلی تولید در کشور شرایط مناسبی نیست و عامل محرک در اقتصاد کشور در سال 94 بخش تولید خواهد بود و لازم است تا نمایندگان در جلسات بررسی بودجه حضور فعال داشته باشند.
 
عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: در پایان این جلسه نیز نمایندگان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص روند رسیدگی به لایحه بودجه در مجلس مطرح کردند.
 
جلیلی در پایان گفت: در جلسات آتی نیز بناست تا مباحثی در خصوص فعالیت‌های سیاسی فراکسیون در سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
منبع: فارس