۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰

آخرین اظهارات درباره جنجالهای اخیر فوتسال

کد خبر : ۲۰۱۲۷۷
صراط: سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: اینطور نیست که بازی‌های حساس‌مان را پشت سر گذاشته باشیم، دیدار با همه تیم‌ها برای ما حساس است.

امیر شمسایی در مورد کسب ششمین پیروزی تیمش مقابل فردوسی مشهد و 18 امتیازی شدن ماهان تندیس اظهار داشت:‌ ما تلاش‌مان را ادامه می‌دهیم، می‌دانیم که حریفان سرسختی داریم که باید آنها را پشت سر بگذاریم، یک لغزش کافی است که جایگاه‌مان را از دست بدهیم، خصوصا اینکه تیم جوانی هستیم و آسیب‌پذیر. خاصیت فوتسال هم برد و باختش هست.

وی در مورد اینکه چه تدبیری را اندیشیده که تیمش دچار غرور نشود، تصریح کرد: بازیکنان ما به این خودباوری رسیده‌اند که با یکدلی و بدون غرور به کارشان ادامه دهند. ما هم در کادرفنی همه تجربه‌مان را به کار می‌گیریم که مشکلی پیش نیاید. بچه‌ها فهمیده‌اند که باید بجنگند و غرور در این میان جایی ندارد.

شمسایی ادامه داد: در بازی با دبیری جوان‌های‌مان گل زدند، اولاد قبا و زارعی که یکی متولد 73 و یکی 74 است. در اینکه داشتن بازیکنان بزرگ به تقویت روحیه هر تیمی کمک می‌کند، شکی نیست، ولی از جوانان‌مان هم در آینده بیشتر خواهید شنید.

سرمربی ماهان تندیس با رد این موضوع که تیمش بازی‌های حساسش در نیم فصل اول را پشت سر گذاشته، خاطرنشان کرد: بازی با هر تیمی برای ما می‌تواند حساس باشد. مثلا همین بازی با شهروند بااینکه در قم است اما یک بازی سخت برای ماست. هفته بعد هم با شهرداری ساوه بازی داریم که آن را هم بازی سختی می‌دانم. همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد. باید مسابقه با فردوسی را فراموش کنیم و از امروز روی دیدار بعدی‌مان با شهروند فکر کنیم. هر بازی یک تک فینال است و کاری هم به این نداریم که دیگر تیم‌ها چه کار می‌کنند.

وی در مورد اینکه آیا با توجه به نتایج خوب ماهان تندیس، به بازیکنان پاداش پرداخت شده یا نه، گفت: شرایط‌مان بد نیست. مسئولان تلاش‌شان را می‌کنند که مشکلی پیش نیاید. از وضعیت راضی هستیم.

داورزنی: ما تیم‌ها را از بحران خارج می‌کنیم!/ کسی از تیم‌ ما خیلی نباید توقع داشته باشد

سرمربی تیم فوتسال شهیدمنصوری قرچک گفت: ماهان تندیس و گیتی‌پسند خودشان را از سایر تیم‌ها جدا کرده و برای قهرمانی می‌جنگند، بقیه هم برای کسب عناوین سوم به بعد با هم مسابقه می‌دهند.

رضا داورزنی بعد از شکست تیمش در هفته ششم لیگ برتر مقابل حفاری اهواز اظهار داشت: دو بازیکن مصدوم داشتیم، علاوه بر اسماعیل وطنخواه و حامد عبداللهی که کلا آنها را در اختیار نداشتیم، چند بازیکن‌مان هم آسیب‌دیده بودند. البته نمی‌خواهم بهانه بیاورم، تیم حفاری انصافا خوب بازی کرد. بازیکنان‌شان خیلی تلاش کردند و من منکر تلاش کادرفنی و تیم آنها نیستم.

وی ادامه داد: روز بد ما بود. خیلی موقعیت داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. دو بر صفر در نیمه اول عقب افتادیم و بعد یک گل را جبران کرده و تیم را پنج نفره کردیم که چهار بر دو بازی را به پایان رساندیم. بازیکنان ما هم همه توان‌شان را به کار گرفتند اما با توجه به مصدومان‌مان، توان و ظرفیت تیم ما در این بازی همین اندازه بود.

سرمربی تیم منصوری در مورد اینکه حفاری بعد از پنج هفته تساوی، اولین بردش را مقابل قرچکی‌ها به دست آورده، گفت: ما تیم‌‌ها را از بحران خارح می‌کنیم! (باخنده)

رضا داورزنی در پاسخ به این سوال که آیا مدیران باشگاه از عملکرد تیم راضی هستند، تاکید کرد: اتفاق خاصی که نیفتاده، بچه‌ها همه تلاش‌شان را کردند. من قبلا هم گفته بودم که تیم ما ابزار قهرمانی ندارد و فقط شخصیت قهرمانی دارد. کسی هم از تیم ما نباید خیلی توقع داشته باشد. دبیری با آن عظمت و با آن بازیکنان به پایاسازه می‌بازد. لیگ، لیگ شگفتی‌هاست. من فکر می‌کنم دو تیم ماهان تندیس و گیتی‌پسند خودشان را از سایر تیم‌ها جدا کرده و برای قهرمانی می‌جنگند و سایر تیم‌ها هم برای کسب عناوین سوم به بعد با هم مسابقه می‌دهند.

وی با انتقاد از عدم رسیدگی مدیران به تیم، تصریح کرد: وقتی در چند بازی عملکرد خوبی داشتیم، کسی به ما خسته نباشید نگفت و مورد تشویق قرار نداد که این روند ادامه پیدا کند. ما شاهد هیچ اقدامی از سوی مسئولان شهرداری و شورای شهر قرچک که صاحب بخشی از سهام تیم هستند و مدیران باشگاه نبودیم. ما هرگز در بحران نبودیم و نیستیم ولی توقع می‌رفت که بعد از نتایج خوب، تیم را مورد تحسین و تشویق قرار دهند.

شمسایی: کسی تیم را از زمین بیرون نکشید، بازی متوقف شد/ انتظار نداشتم این‌طور به من بد و بیراه بگویند

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران گفت: این حرف‌ها نه حق من بود، نه مصطفی نظری، نه تاسیسات و نه هیچ‌کس دیگری. اگر این روال در فوتسال اپیدمی شود، برای هیچ کسی خوب نیست.

وحید شمسایی در مورد اینکه گفته شده او تیمش را در بازی با شهروند از زمین بیرون کشیده و بعد از 15 دقیقه دوباره به زمین بازگردانده است، اظهار داشت: کسی تیم را از زمین بیرون نکشید، بازی یک ربع متوقف شد تا شرایط را برای ادامه بازی ارزیابی کنند. تماشاگران خیلی شلوغ می‌کردند و با دخالت نیروی انتظامی و داور، این وقفه ایجاد شد تا بررسی صورت بگیرد. اتفاقا خود نجاریان (مدیرعامل شهروند ساری) گفت که به رختکن بروید و دوباره برگردید. درواقع کنش و واکنشی وجود داشت.

وی در مورد اینکه دلیل این امر چه بود، تاکید کرد: جو سالن ساری همیشه سنگین بوده، همیشه تماشاگران زیادی به سالن می‌آیند و سالن پر می‌شود. تیمی که مقابل شهروند قرار می‌گیرد همیشه تحت فشار سنگینی قرار دارد. فکر می‌کنم این جو، ناخواسته روی داوری هم تاثیر می‌گذاشت. همان‌طور که بازیکنان پاس اشتباه می‌دهند، داور هم سوت اشتباهی می‌زند. شاید این سوت اشتباه، ناخواسته روی روند بازی و اینکه سالن به تشنج کشیده شود، تاثیر داشت.

مربی - بازیکن تیم تاسیسات در مورد فحاشی‌هایی که در سالن سیدرسول حسینی علیه وی صورت گرفته، تصریح کرد: همیشه در ساری روزهای خوبی را دیده‌ام، آنها نسبت به من لطف دارند، اکنون هم که فحاشی صورت گرفت، آن را از سوی تماشاگران خوب ساروی نمی‌بینم. یک عده تماشاگرنما بودند که سالن را به تشنج کشیدند، تشنجی که درنهایت کل مجموعه را دربرگرفت. من 13 سال با افتخار لباس تیم ملی را بر تن کردم و یک لحظه هم به چیزی جز اینکه مردم را شاد کنم، فکر نکردم، انتظار ندارم که اینچنین بد و بیراه به من بگویند. من هم از گوشت و پوست و استخوان هستم و از همین مردم، این حرف‌ها به من هم برمی‌خورد. وقتی فحش‌ها را شنیدم بغض کردم. شنیدن این حرف‌ها برای هیچ کسی خوشایند نیست. این حرف‌ها نه حق من بود، نه مصطفی نظری، نه تاسیسات و نه هیچ‌کس دیگری. اگر این روال در فوتسال اپیدمی شود، برای هیچ کسی خوب نیست.

وحید شمسایی در مورد پیروزی برابر شهروند در هفته ششم لیگ برتر نیز گفت: خداراشکر که سه بازی پشت سر هم را بردیم که دو بازی آن خیلی حساس بود یکی با پایاسازه و دیگری شهروند که هر دو هم بازی خارج از خانه بود. گرچه به نوعی سه نفر و نصفی از بازیکنان‌مان را نداشتیم، یک مصدوم، یک اخراجی، یکی هم که پدرش فوت کرده بود و مجید رئیسی که با تب 40 درجه برای ما به بازی رفت و از او به خاطر این کار ممنونم، با این حال بردیم و سه امتیاز را مال خود کردیم.

بازیکن سابق تیم ملی که رفاقت دیرینه‌ای با محمود خوراکچی دارد، در مورد دیدار بعدی تیمش با شهرداری ساوه که به تازگی هدایتش به محمود خوراکچی سپرده شده، خاطرنشان کرد: بازی کردن با تیم خوراکچی سخت است. شهرداری تیم بحران‌زده است و خوراکچی خوب بلد است تیم‌ها را از بحران خارج کند. او یک مربی صاحب سبک است که در کنار بحث فنی، از نظر مدیریتی و روحی و روانی هم در تیمش خوب کار می‌کند، با بازیکنانش ارتباط عاطفی می‌گیرد. برای او و تیمش احترام خاصی قائل هستم. البته ما در این بازی بازیکن خوب‌مان حمید احمدی را نداریم.

شمس: گفتم آمادگی بازگشت به تهران را دارم اما دوستان شیطنت کردند/ هنوز ۲۰ هفته از لیگ باقی مانده

سرمربی تیم فوتسال دبیری گفت: مدیران باشگاه در جلسه به شدت از من حمایت کردند و دبیری گفت که به هیچ‌وجه فکر رفتن نباشم.
خبرگزاری فارس: شمس: گفتم آمادگی بازگشت به تهران را دارم اما دوستان شیطنت کردند/ هنوز ۲۰ هفته از لیگ باقی مانده

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس بعد از جلسه روز گذشته‌اش با مدیران باشگاه دبیری و بررسی وضعیت ادامه همکاری‌اش با این باشگاه گفت: باز هم تاکید می‌کنم که استعفا نکرده‌ام. بعد از بازی، طبق روال قبل، چون باخته بودیم و نتیجه خوبی رقم نخورده بود، به خاطر اینکه دست مدیران باشگاه باز باشد و به خاطر دوستی با من در رودربایستی نمانند، اعلام کردم که اگر شخص دیگری می‌تواند به تیم کمک کند، آمادگی دارم که از تیم جدا شوم و به تهران برگردم.

وی ادامه داد: ولی متاسفانه دوستان شیطنت کردند و گفتند که شمس استعفا کرده است در حالیکه استعفای رسمی باید مکتوب باشد.

سرمربی تیم فوتسال دبیری در مورد صحبت‌های رد و بدل شده در جلسه با مدیران دبیری، تصریح کرد: آنها در جلسه به شدت از من حمایت کردند و دبیری گفت که به هیچ‌وجه فکر رفتن نباشم و هنوز اتفاقی نیفتاده است. هنوز 20 هفته از لیگ باقی مانده و امیدواریم که نتایج بهتری به دست آید.

شمس از اظهار نظر در مورد اینکه آیا در خصوص بازیکنان هم تصمیمی اتخاذ شده است یا نه، خودداری کرد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط جنجال فوتسال