۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵

فضای دانشگاه در حضور روحانی امنیتی بود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خطاب به رئیس‌جمهور گفت: ما از ایشان می‌خواهیم اگر علاقه دارند صحبت دانشجویان را بشنوند و اگر علاقه دارند به دانشگاه بیایند، با حضور در جمع دانشجویان سخنان آنان را بشنوند.
کد خبر : ۲۰۱۶۴۳
صراط: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه وزارت علوم با سانسور تشکل‌های دانشجویی اجازه سخنرانی به آنان نداد، گفت: فضای امنیتی دانشگاه نشانی از حضور روحانی در جمع دانشجویان نداشت.

محسن میرحاجی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران  در خصوص حضور روحانی در دانشگاه تهران گفت: خوب است آقای رئیس‌جمهور از علائق‌شان در خصوص شنیدن سخنان تشکل‌های دانشجویی با زیردستانشان صحبت کنند. اگر رئیس‌جمهور دوست دارد صحبت‌های تشکل‌های دانشجویی را بشنوند خوب است این موضوع را با زیردستانشان مطرح کند.

وی افزود: بعد از چند روز پیگیری تشکل‌های دانشجویی آنان با تیغ تیز سانسور وزارت علوم مواجه شدند. مسئولان خود را گول نزنند که در فضای دانشجویی حاضر شدند. جایی که رئیس‌جمهور سخنرانی کرد نشانی از دانشگاه نداشت. جو خفقان‌آور امنیتی دانشگاه، بستن خیابان‌های اطراف دانشگاه و منع رفت و آمدها همه نشان از فضای امنیتی این مراسم داشت و در کنار آن تنها 5 سهمیه حضور به تشکل‌های دانشجویی داده بودند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: این موارد موجب می‌شود که فضای دانشجویی و دانشگاهی برای سخنان رئیس‌جمهور وجود نداشته باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خطاب به رئیس‌جمهور گفت: ما از ایشان می‌خواهیم اگر علاقه دارند صحبت  دانشجویان را بشنوند و اگر علاقه دارند به دانشگاه بیایند، با حضور در جمع دانشجویان سخنان آنان را بشنوند.

میرحاجی در پایان تصریح کرد: سانسور وزارت علوم اجازه حضور دانشجویان به این مراسم را نداد و ما از رئیس‌جمهور می‌خواهیم ناراحتی خودشان را در خصوص عدم سخنرانی دانشجویان به زیردستان خود نیز منتقل کنند.
منبع: فارس