۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۵

آموزش نظامي به كودكان توسط رژيم قذافي

منابع خبري از ليبي گزارش دادند كه رژيم قذافي به كودكان و زنان آموزش نظامي مي‌دهد تا در صورت نياز از آنها در جنگ با انقلابيون استفاده كند.
کد خبر : ۲۰۳۲۷

به گزارش مانيتورينگ فارس به نقل از شبكه الجزيره، رژيم قذافي همزمان با ادامه درگيري در ليبي مراكزي را براي آموزش نظامي به مردم غيرنظامي در طرابلس و ديگر شهرها ايجاد كرده است.

منابع خبري با پخش تصاويري از طرابلس اعلام كرد كه گردان‌هاي قذافي در حال آموزش نظامي به زنان و كودكان هستند تا در صورت نياز و شكست در نبرد با انقلابيون جنگ شهري را آغاز كند.

بنا بر گزارش‌ها اكنون در مدارس ليبي به كودكان آموزش استفاده از سلاح به شكل اجباري انجام مي‌شود و حتي افراد مسن نيز از اين قاعده مستثني نيستند.

همچنين در درگيري‌هاي شديد در مصراته تعدادي از افراد غير نظامي زخمي شده‌اند و نقاط مختلفي از شهر به شدت موشك باران شدند.

از سوي ديگر درگيري بين انقلابيون و مردم در اطراف شهر مصراته به شدت ادامه دارد و نيروهاي انقلابي و گردان‌هاي قذافي در فرودگاه مصراته در 2 كيلومتري شهر در نبردي شديد هستند.

ناظران سياسي اعلام كردند كه نيروهاي قذافي زيرساخت‌هاي شهر به ويژه بخش آبرساني و برق شهري را قطع كرده اند تا فشار بيشتري بر انقلابيون وارد شود.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
برادر شما چند سالته؟!
حسین
|
Switzerland
|
۱۷:۴۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
قذافی نشان داد که مردی بیمار و هیستریک است که برای حفظ قدرت نامشروعش حاضر است همه مردم کشورش را قربانی هوسهای ناپایان خود کند.
قذافی اگر چه هنوز در برابر سیل تغییر مقاومت میکند اما قطعا دیر یا زود به زباله دان تاریخ خواهد پیوست و از او و کارهایش جز نام ننگ چیزی باقی نخواهد ماند.