۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۳

"فیتيله‌‌ها" خانوادگي مي‌شوند

عموهاي «فتيله‌اي» پس از چند ماه غيبت از شبكه دو سيما با رويكردي خانوادگي جمعه شب‌ها به شبكه دو بازمي‌گردند.
کد خبر : ۲۰۳۹۳

تهيه‌كننده «فيتيله شبانه» در گفت‌وگو با ايسنا، عنوان كرد: با توجه به تعريف جديد شبكه دو سيما تحت عنوان «كودك، نوجوان و خانواده»، اين برنامه بحث خانواده را نيز پوشش مي‌دهد. فيتيله را طوري طراحي كرده‌ايم تا هم خانواده‌ها و هم كودكان بتوانند از آيتم‌ها استفاده كنند.

محمد طبيبي ادامه داد: «فيتيله،‌ جمعه تعطيله»(شبانه) تلفيقي از كودك و خانواده است كه سعي مي‌كند با رويكردي آموزشي، تربيتي تفريحي و سرگرمي براي خانواده‌ها هم قابل استفاده باشد.

وي همچنين اعلام كرد: برنامه‌ي جديد مجري ندارد و تنها تيم توليد آن تغيير مي‌كند. محمد مسلمي نيز همچنان كارگردان هنري برنامه باقي مي‌ماند. گروه سه نفره عمو‌هاي فيتيله‌اي تغييري نخواهند كرد و عضو جديدي به آن اضافه نمي‌شود.

تهيه‌كننده «فيتيله جمعه تعطيله» خاطرنشان كرد: «فيتيله» شبانه از اواسط خرداد، جمعه شب‌ها به صورت زنده روي آنتن مي‌رود و هدفمان اين است كه پخش برنامه را تا پايان سال ادامه دهيم.

طبيبي در ادامه از رايزني‌ با چند تن از نويسندگان حوزه كودك و نوجوان كه تجربه كافي در اين حوزه داشته باشند براي نويسندگي فيتيله شبانه خبر داد.

وي درباره گروه جواني كه در حال حاضر به تهيه‌كنندگي مجيد قناد در باكس جمعه صبح‌هاي شبكه دو قرار دارد، گفت: تصميم‌گيري درباره اين كه فيتيله جمعه صبح‌ها به همان صورت باقي بماند يا تغيير كند به مديريت شبكه دو سيما بستگي دارد.

فيتيله‌اي‌ها اواخر سال گذشته به طور ناگهاني از اجراي اين برنامه كنار رفتند و جاي خود را به يك گروه جوان دادند. عمو‌هاي فيتيله‌اي قرار است باز هم به شبكه دو سيما برگردند، اما اين بار در بخش شبانگاهي سيما و با رويكردي متفاوت كه خانواده را هم پوشش مي‌دهد.