۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶

توصیف لاریجانی از شخصیت آیت‌الله کنی

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ویژگی‌های این عالم انقلابی دقت نظرشان در مسیر درست انقلاب بود، ایشان هیچ‌گاه چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن دچار افراط و تفریط نشدند و جو سیاسی بر ایشان غلبه نکرد.
کد خبر : ۲۰۴۰۵۷
صراط: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ویژگی‌های این عالم انقلابی دقت نظرشان در مسیر درست انقلاب بود، ایشان هیچ‌گاه چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن دچار افراط و تفریط نشدند و جو سیاسی بر ایشان غلبه نکرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۳۰ مهرماه) مجلس در نطق پیش از دستور خود اظهار داشت: رحلت عالم ربانی و فقیه مجاهد آیت‌الله مهدوی‌کنی را به ملت عزیز و نمایندگان تسلیت عرض می‌کنم.
 
وی ادامه داد: ایشان نمونه یک عالم انقلابی بود که دردمندانه به مسائل اسلام و مسلمین توجه داشت و با همه وجود در راه انقلاب تلاش می‌کرد و همیشه در صراط مستقیم انقلاب که‌‌ همان طریق ولایت فقیه است، گام برمی‌داشت.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شخصیت مستقل و اخلاقی آیت‌الله مهدوی کنی همگان را تحت تاثیر قرار می‌داد، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های این عالم انقلابی دقت نظر او در مسیر درست انقلاب بود، ایشان هیچ‌گاه چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن دچار افراط و تفریط نشدند و جو سیاسی بر ایشان غلبه نکرد.
 
این خبر در حال تکمیل است...