۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
درودگر: اقدام کفاشیان و تاج باید مورد حمایت خانواده فوتبال قرار بگیرد

سال ۷۳ هم از ورود دوربین‌ جلوگیری شد

در آن سال هم از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه در دیدار استقلال و پاس جلوگیری به عمل آمد و در نهایت نتیجه این شد که آقای متقی 180 میلیون تومان به باشگاه‌ها کمک مالی کند.
کد خبر : ۲۰۴۳۳۵
صراط: مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: خانواده فوتبال باید از اقدام عملی کفاشیان و تاج در مورد حق پخش تلویزیونی حمایت کنند.

صادق درودگر در مورد حق پخش تلویزیونی گفت: مجمع فدراسیون فوتبال این اختیار را به کفاشیان داده بود تا پیگیر امضای قرارداد حق پخش تلویزیونی باشد.وی هم بارها این مسئله را پیگیری کرد اما مذاکرات به نتیجه نرسید تا اینکه این اقدام عملی علی کفاشیان و مهدی تاج صورت گرفت. اقدامی که باید مورد حمایت همه خانواده فوتبال باشد.

وی ادامه داد: در صورت پرداخت حق پخش واقعی به باشگاه‌ها دیگر باشگاه‌ها مشکلات و بدهی‌های روزمره نخواهند داشت و به فکر توسعه زیرساخت‌ها رشد و توسعه نظام باشگاه‌داری و توجه به تیم‌های پایه می‌افتند.

مدیرعامل باشگاه نساجی تصریح کرد: البته از مجلس محترم شورای اسلامی هم می‌خواهیم که برای صدا و سیما ردیف بودجه‌ای برای پرداخت حق پخش واقعی فوتبال در نظر بگیرد تا به صدا و سیما نیز از نظر بودجه فشاری وارد نشود البته صدا و سیما از پخش زنده مسابقات و همچنین برنامه‌های تولیدی مثل 90، ورزش و مردم و ... درآمد خوبی دارد. پخش مسابقات فوتبال باعث شور و نشاط اجتماعی هم می‌شود.

درودگر با اشاره به اقدامی مشابه در سال 1373 گفت: در آن سال هم از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه در دیدار استقلال و پاس جلوگیری به عمل آمد و در نهایت نتیجه این شد که آقای متقی 180 میلیون تومان به باشگاه‌ها کمک مالی کند. آن زمان هزینه باشگاه‌ها بین 1 تا 4 میلیون تومان در سال بود. اکنون باید ببینیم صدا و سیما چقدر می‌خواهد بابت حق پخش تلویزیونی پرداخت کند. در نهایت من این قدم مسئولانه را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم رقم واقعی حق پخش تلویزیونی پرداخت شود.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۰۲ آبان ۱۳۹۳
۱۱
۱
امیدوارم صدا و سیما پولی پرداخت نکنه بازیهای دسته سوم لیگ آفاریقا رو نشون بدن بهتر تا بازیهای این حضرات گنده دماغو
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۰۲ آبان ۱۳۹۳
۱۰
۱
صدا و سیما دولتی، فوتبال هم دولتی این وسط ی سری دلقک شوخیشون گرفته، ب جای این خزولات ب درد جوونا رسیدگی کنین، البته توقعی ازتون نیست
همون آبتون رو بخورین