۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

۳ بازیکن خارجی در راه پرسپولیس

مربیان پرسپولیس برای اینکه بتوانند سه بازیکن خارجی به فهرست تیم‌شان اضافه کنند ناچارند یکی از بازیکنان خارجی خود را از لیست خارج کنند.
کد خبر : ۲۰۶۵۱۴
صراط: کادرفنی پرسپولیس در نظر دارد در تعطیلات نیم‌فصل سه بازیکن خارجی را که یکی از آنها آسیایی خواهد بود، به لیست  تیم خود اضافه کرده و یکی از بازیکنان خارجی را که احتمالاً نیلسون باشد، از فهرست تیم‌شان خارج کند. حمید درخشان پس از بررسی وضعیت تیمش به این نتیجه رسیده که پرسپولیس در پست‌های دفاع چپ، هافبک نفوذی و خط حمله نیاز به تقویت دارد و حتی گزینه‌های مدنظر خود در این پست‌ها را مشخص کرده است.

این برنامه‌ریزی تا قبل از بازی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد بود و اتفاقاتی که در این مسابقه رخ داد شاید باعث شود تمام معادلات درخشان برهم بریزد. عملکرد نه چندان خوب سوشا مکانی در این بازی و اشتباه محرزی که این دروازه‌بان روی گل دوم حریف مرتکب شد به شدت درخشان را آزرده خاطر کرده است و با توجه به این اتفاق شاید کادرفنی پرسپولیس بابت کنار گذاشتن نیلسون پشیمان شود.

در حقیقت درخشان انتظار این اشتباه را از سوشا آن هم در یک دیدار نه چندان سخت نداشت و حالا او مانده که برای اضافه کردن سه بازیکن خارجی به تیمش چه تصمیمی اتخاذ کند.

کنار گذاشتن نیلسون در نیم‌فصل شاید برای مربیان پرسپولیس گران تمام شود، چرا که او محبوبیت خاصی نزد هواداران تیمش دارد اما اگر قرار باشد او هم در دیدارهای پیش روی پرسپولیس اشتباهات بزرگی مرتکب شود در آن صورت ممکن است اعضای کادرفنی این تیم تصمیم بگیرند در نیم‌فصل جدا از کنار گذاشتن نیلسون اقدام به جذب دروازه‌بان داخلی مطرحی کنند.

مطمئناً اگر سوشا در بازی با گسترش فولاد به آن شکل گل نمی‌خورد الان شرایط کاملاً متفاوت بود و درخشان راحت‌تر می‌توانست در مورد ‌آینده نیلسون در تیمش تصمیم بگیرد اما حالا مجبور است به او دوباره اعتماد کند تا در دربی بازنده نباشد. بازگشت به روزهای اوج نیلسون در دیدارهای آینده هم باعث نجات دادن خودش خواهد شد و هم خیال درخشان را بابت خط دروازه آسوده خواهد کرد. در آن شرایط ممکن است مربیان پرسپولیس قید جذب یکی از نفرات خارجی غیرآسیایی مدنظر خود را بزنند.

منبع: تسنیم