۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰

طالقانی: من را از ورزش بیرون کردند

رییس سابق فدراسیون کشتی با بیان این که او را از ورزش بیرون کردند، گفت: هیچگاه به ورزش بازنمی‌گردم.
کد خبر : ۲۰۷۷۲۵
صراط:  محمدرضا طالقانی با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با تقدیر از عملکرد بی‌طرفانه ایسنا در دوران فعالیت خود گفت: امیدوارم خبرگزاری ایسنا به عنوان یک خبرگزاری با شکل دانشجویی همین گونه به فعالیت خود با موفقیت هرچه تمام‌تر ادامه دهد و روزهای درخشان‌تری را در پیش داشته باشد. به غیر از من همه اهالی ورزش معتقدند ایسنا مطرح‌ترین خبرگزاری در سطح ایران است که به صورت حرفه‌ای فعالیت خود را انجام می‌دهد.

رییس سابق فدراسیون کشتی درباره زمان حضور دوباره در ورزش کشور خاطرنشان کرد: من هیچ وقت به ورزش برنمی‌گردم چرا که من را از ورزش برای همیشه بیرون کردند.

وی تصریح کرد: چون عاشق مردم بودم و همیشه سعی داشتم آنها را بدون هیچ منتی خوشحال کنم و از هیچ مسئولی چیزی نخواستم من را از ورزش بیرون کردند. هرچند من آماده‌ام هرگاه که به من نیاز باشد، بیایم به ورزش کشور خدمت کنم. اگر هم بگویند نه باز چیزی نمی‌گویم. دست هر کسی که من را از ورزش بیرون کرد، می‌بوسم و از هیچ کسی گلایه ندارم.

طالقانی درباره عملکرد فدراسیون کشتی نیز اظهار کرد: خادم بسیار خوب کار کرده و بر امور مسلط است. وقتی کشتی فرنگی و آزاد قهرمان جهان می‌شود، مگر می‌شود بگوییم که او کار خود را بد انجام داده است؟ خوشبختانه کشتی در شرایط خوبی است و این موضوع همه کشتی‌دوستان را خوشحال می‌کند.

طالقانی در پایان درباره حال و روز این روزهای ورزش ایران و اختلافات موجود در آن با خواندن یک بیت شعر گفت:

روح پدرم شاد می‌گفت به استاد

فرزند مرا عشق بیاموز و دگر هیچ

وی همچنین گفت:‌به اعتقاد من ورزش آدم‌هایی می‌خواهد که به کار خود وارد باشند و مدیریت بدانند. ضمن آن که عاشق خوشحالی مردم و پیشرفت ورزش باشند.

منبع: ایسنا