۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵

فائزه‌هاشمی:نامه‌نمایندگان چیزجدیدی نبود

خواهر مهدی هاشمی با بیان اینکه اگر دادگاه برادرم غیرعلنی است نباید محتوای جلسات در جایی منتشر شود، گفت: اگر چنین شده باید از ان رسانه شکایت کرد.
کد خبر : ۲۰۷۹۳۳
صراط: فائزه هاشمی' روز پنج شنبه در حاشیه بازدید از غرفه ایرنا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در پاسخ به این سوال که آیا از رسایی به خاطر انتشار مطالب دادگاه غیرعلنی مهدی هاشمی در روزنامه 9 دی شکایت شده است،  گفت: خبری در این مورد ندارم اما وقتی می گویند دادگاه غیرعلنی است نباید پرونده در اختیار سایت ها و روزنامه های همسو قرار بگیرد واگر چنین بوده باید از این روزنامه شکایت شود.

وی با تاکید این موضوع که برخوردی که با مهدی هاشمی می شود سیاسی است، اظهار داشت: موضوعات را اقتصادی مطرح کردند در حالی که چندین بار در دولت احمدی نژاد موضوعات اقتصادی برادرم بررسی شده و نتیجه منفی بود و چیزی نتوانستند اثبات کنند.

هاشمی درمورد نامه 110 نماینده مجلس مبنی بر علنی برگزار شدن دادگاه گفت: مهدی بارها و بارها و وکلایش تقاضای علنی کردن دادگاه را داشتند و نامه نمایندگان چیز جدیدی نبود.

وی اضافه کرد: نمایندگان در واقع کار سیاسی کردند تا خودشان را نشان دهند و نمایندگان اگر خیلی دغدغه دارند این همه پرونده های اقتصادی دوره احمدی نژاد مطرح است چرا برای آنان نامه نیاوردند و آیا مشکل فقط پرونده مهدی بود؟

خواهر مهدی هاشمی تاکید کرد: دوره احمدی نژاد خیلی سعی کردند تا اتهاماتش را به اثبات کنند ولی نتوانستد و آن موقع که چیزی دست آقای هاشمی نبود.

به گزارش ایرنا، تا کنون 15 جلسه از دادگاه پرونده مهدی هاشمی در شعبه 28 دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی تهران و به ریاست قاضی محمدعلی مقیسه به صورت غیرعلنی برگزار شده است و این جلسات همچنان ادامه دارد و شنبه 24 آبانماه شانزدهمین جلسه دادگاه برگزار خواهد شد.
منبع: ایرنا