۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱

رژیم اسراییل مساجد را به آتش کشید

پایگاه خبری 'الیوم السابع' نوشت : از سال 2011 میلادی تا کنون 9مسجد در کرانه باختری و داخل خط سبز به آتش کشیده شده اما هیچ متهمی دستگیر نشده است.
کد خبر : ۲۰۸۰۰۳
صراط: این رسانه روز پنجشنبه افزود:با اینکه این تعداد مسجد به آتش کشیده شده است و عاملان آن نیز مشخص هستند اما مقامهای قضایی اسراییل هنوز لایحه اتهامی ضد هیچ کسی تنظیم نکرده و کسی را به این دلیل محاکمه نکرده اند.

گروههای عامل این حملات در زمان به آتش کشیدن این مساجد، عموما شعارهایی ضد مسلمانان بر دیوار این مساجد نوشته اند و مشخص است که این شعارها متعلق به گروههای تندروی صهیونیستی مانند گروه ' پرداخت بها ' است اما با وجود همه اینها، مقامات هنوز هیچ کسی را به این اتهام دستگیر نکرده اند.

شهرک نشینان صهیونیست صبح روز چهارشنبه یک مسجد را در روستای 'المغیر' در شمال شرقی رام الله را به آتش کشیده و شعارهای نژادپرستانه علیه فلسطینیان و عربها روی دیوار آن نوشتند.

نمازگزاران فلسطینی به هنگام ورود به این مسجد ناگهان متوجه شدند که طبقه همکف مسجد طعمه آتش شده است.

این منابع افزودند: نمازگزاران فلسطینی موفق شدند شعله های آتش را خاموش کنند.

در پی این جنایت خسارتهایی به مسجد روستای المغیر وارد شد.

رژیم صهیونیستی از چندی پیش به بهانه های مختلف پیوسته اقدام به حمله به مسجد الاقصی می کند و محدودیتهای زیادی برای ورود نمازگزاران فلسطینی به این مسجد قائل شده است.

سازمان حقوقی 'یش دین ' در فلسطین اشغالی که یک موسسه اسراییلی است نیز اعلام کرد: 92درصد از پرونده شکایتهای فلسطینی ها ضد صهیونیست ها بدون شناسایی مجرمان بسته می شود و مقامهای اسرائیلی کاری برای شناسایی و دستگیری مجرمان و متهمان انجام نمی دهند
منبع: ایرنا