۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

برد آلمان و پرتغال در مقدماتی یورو 2016

دیدار های مقدماتی یورو 2016 دیشب با برد آلمان و پرتغال پیگیری شد.
کد خبر : ۲۰۸۱۸۷
صراط: تيم ملي آلمان در ديداري يکطرفه موفق شد با نتيجه 4-0 تيم کوچک جبل الطارق را شکست بدهد.

آلمانی ها که در دو دیدار قبلی شان در مقدماتی یورو 2016، موفق به پیروزی نشده بودند، در دیدار دیشب کار راحتی برای کسب سه امتیاز مقابل جبل الطارق نداشتند.
تنها 12 دقیقه از بازی گذشته بود که ارسال مصطفی از سمت راست، با اشتباه دروازه و مدافعان حریف، مقابل مولر قرار گرفت و او هم با یک ضربه مطمئن، گل اول را به نام خود ثبت کرد.
حملات ژرمن ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 29، مولر گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. این بار پودولسکی بود که از سمت چپ، با یک ارسال دیدنی، مولر را با دروازه حریف تک به تک کرد و او هم با یک بغل پا، دروازه را باز کرد.
فشار شاگردان لوو ادامه کرد تا اینکه در دقیقه 38، گوتزه حساب کار را 3-0 کرد. ستاره ژرمن ها بعد از یک و دو با مکس کروزه، در درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دیدنی، کار را تمام کرد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.
تیم میزبان در نیمه دوم هم به حملاتش ادامه داد اما تنها یک بار و آن هم با ضربه بازیکنان حریف، به گل رسید. دقیقه 67 بود که یک بار پودولسکی با یک ارسال دیدنی، دروازه جبل الطارق را به خطر انداخت و سانتوس به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.
در ادامه از فشار حملات آلمانی ها کاسته شد تا در نهایت بازی با نتیجه 4-0 به پایان برسد.

پيروزي پرتغال برابر ارمنستان با گلزني رونالدو

تيم ملي پرتغال با تک گل کريس رونالدو موفق شد مقابل ارمنستان به پيروزي برسد.

کریس رونالدو که در دیدار قبلی مقابل دانمارک هم در ثانیه های پایانی، فرشته نجات پرتغال شده بود و گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رسانده بود، امشب هم یک گل سه امتیازی شد.
نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و بازی تا دقیقه 72 هم بدون گل دنبال شد تا اینکه فرصت طلبی رونالدو، پرتغال را پیش انداخت. ضربه کوارشما، توسط دروازه بان ارمنستان دفع شد و اما پیش از اینکه مدافعان این تیم توپ را دور کنند، نانی توانست روی آن تاثیر بگذارد. توپ به رونالدو رسید و او هم از درون محوطه شش قدم، با یک ضربه نوک پا، دروازه را باز کرد.
تلاش تیم میهمان برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و بازی در نهایت با همان تک گل به پایان رسید.


نتایج کامل دیدارهای دیشب به شرح زیر است:

گروه D

گرجستان 0-4 لهستان

آلمان 4-0 جبل الطارق

اسکاتلند 1-0 ایرلند

گروه F

یونان 0-1 جزایر فارو

مجارستان 1-0 فنلاند

رومانی 2-0 ایرلند شمالی

گروه I

پرتغال 1-0 ارمنستان

صربستان 1-3 دانمارک