۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴

هلاکت‌یکی‌ازخاخام‌های‌تندرو+تصاویر(18+)

یکی از کشته‌های عملیات شهادت طلبانه امروز در قدس اشغالی، خاخام موشه تبرسکی رئیس مدرسه دینی «تورات موشه» و از رهبران تندروی حزب شاس بود.
کد خبر : ۲۰۸۹۹۳
صراط:  یکی از صهیونیست‌هایی که در جریان عملیات شهادت طلبانه صبح امروز در معبد یهودی به هلاکت رسیدند، خاخام موشه تبرسکی بود که از رهبران تندروی حزب شاس به شمار می‌رود.

مجریان این عملیات با لباس مبدل مذهبی یهودیان و لباس پلیسی (اسرائیلی) و با استفاده از چاقو و تبر دست به این حمله زدند که در اثر آن ۷ صهیونیست به هلاکت رسیدند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش داد در عملیات امروز قدس چهار خاخام به نام‌های موشه تبرسکی، اریه کوبینسکی، کلمن زئیف لیوی و ابراهام گلدبرگ کشته شدند.

گفتنی است که در اثر عملیات شهادت طلبانه امروز دو فلسطینی در داخل معبد یهودی واقع در خیابان «شمعون اگسی» در محله «هارنوف» شهر قدس، ۷ صهیونیست کشته و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند که حال ۵ نفر آن‌ها وخیم گزارش شده است.

«عدی عبد ابوجمل» ۲۲ ساله و پسر عمویش «غسان محمد ابوجمال» ۲۷ ساله از محله جبل المکبر شهر قدس مجریان این عملیات بودند که یکی از مجریان این عملیات کاملا این منطقه را می‌شناخت و در فروشگاه نزدیک این معبد کار می‌کرد.

مجریان عملیات با رمز الله اکبر و تکرار این شعار حمله به به این معبد را آغاز کردند و جوان مسلح به سوی اسرائیلی‌های حاضر در این معبد آتش گشود و دیگری با تبر به افراد حاضر در این مکان حمله کرد، این اقدام در حالی صورت گرفت که فرد مسلح از این جوان تبر به دست حمایت می‌کرد که در پی آن درگیری‌هایی میان آنان و نیروهای پلیس و ارتش رخ داد و ۱۰ دقیقه این درگیری‌ها به طول انجامید و به دنبال آن دو جوان شهید شدند.



هلاکت‌یکی‌ازخاخام‌های‌تندرو+تصاویر(18+)

هلاکت‌یکی‌ازخاخام‌های‌تندرو+تصاویر(18+)
منبع: ابنا