۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
افتخاری:

پلیس آمریکا مانند پلیس دوران طاغوت است

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها با انعکاس وقایع مشابه فرگوسن، چهره واقعی آمریکا را به افکار عمومی نشان دهند.
کد خبر : ۲۱۱۲۱۱
صراط: لاله افتخاری در خصوص عملکرد برخی رسانه‌ها در مورد وقایع کشورهای غربی، اظهار داشت: مشابه اتفاقی که در ایالت فرگوسن امریکا افتاد در این کشور زیاد دیده می‌شود اما شاید این ضعف رسانه‌های ماست که باید اطلاع‌رسانی بیشتری برای مردم داشته باشند و چهره واقعی امریکا را به افکار عمومی نشان دهند.
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز در سخنان اخیر خود به مسئله نقض حقوق بشر در امریکا اشاره کردند، اما اینکه در رسانه‌ها به آن پرداخته نمی‌شود ظاهراً این مسئله عادی شده که همه ببینند استکبار جهانی نقض حقوق بشر می‌کند در صورتی که بالعکس آنچه آنها در کشور ما می‌بینند، کم پیش می‌آید به همین دلیل نیز آن را برجسته می‌کنند و مانند فتنه سال 88 ناچارند کشته‌سازی کنند نه اینکه واقعاً اتفاقی افتاده باشد.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به این سؤال که با وجود ادعای حقوق بشر از سوی غرب، اتفاقاتی مانند کشته شدن یک نوجوان توسط پلیس در ایالت فرگوسن امریکا برای آنها ایجاد نگرانی نمی‌کند، تصریح کرد: بشر در تعریف غربی فردی است که با رژیم غربی همراه باشد وگرنه حتی اگر شهروند آنها نیز باشد اگر اعتراضی داشته باشد نمی‌گذارند صدا به گوش کسی برسد در غیر اینصورت جان افراد هیچ ارزشی ندارد.
 
وی در پایان گفت: پلیس امریکا نیز پلیس وابسته به آن رژیم است مانند دوران طاغوت در کشور ما که پلیس همراه رژیم طاغوت بود و از خودش استقلالی نداشت لذا اگر رأی به تبرئه پلیس نیز بدهند عجیب نیست.
منبع: تسنیم