۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶

اظهارات اسد درباره پیام یک میزبانی سوریه

رئیس جمهور سوریه در دیدار با اعضای دبیرخانه اتحادیه اقلیت های فلسطینی مقیم اروپا، انتخاب دمشق را برای برگزاری کنفرانس ضد تروریسم حامل مضامین مهمی دانست.
کد خبر : ۲۱۱۸۳۹
صراط: بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با اعضای دبیرخانه اتحادیه اقلیت‌های فلسطینی مقیم اروپا تأکید کرد، انتخاب دمشق برای برگزاری کنفرانس ضد تروریسم آن هم در شرایطی که اکنون سوریه و منطقه در آن به سر می برند حامل مضامین مهمی است.
 
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد، اسد علت اینکه دبیر خانه اتحادیه اقلیت‌های فلسطینی مقیم اروپا، دمشق را به عنوان مرکز برگزاری کنفرانس خود انتخاب کرده‌اند، حامل مضامین بسیاری دانست که قدردانی مردم فلسطین از مواضع سوریه و نقش اصلی این کشور در حمایت از مسئله فلسطین مهمترین مضمون آن است.
 
رئیس جمهور سوریه تأکید کرد که در رخدادهایی که جهان عرب شاهد آن بود مسئله فلسطین بزرگترین متضرر است.
 
وی با اشاره به نقش پیشگامانه اتحادیه اقلیت‌های فلسطین مقیم اروپا در شرح مسائل عربی و مخاطرات سیاست‌های غرب برای منطقه و جهان، بر حمایت سوریه از چنین اتحادیه‌ها و گردهم‌آیی‌هایی که بیانگر مسائل درونی ملت فلسطین و ملل عربی است، تأکید کرد.
 
اعضای دبیرخانه از مواضع سوریه در حمایت از ملت فلسطین قدردانی و تأکید کردند که مردم فلسطین به سوریه وفادار خواهند بود.
 
اعضای این دبیرخانه، مواضع ملی و عربی سوریه را علت جنگی دانستند که ملت این کشور با آن روبروست و تأکید کردند که ملت فلسطین از سوریه حمایت می‌کند و ایستادگی سوریه را پیروزی مسئله فلسطین می‌داند.
منبع: فارس