۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰

اوج‌گیری حملات استشهادی علیه صهیونیستها +عکس

کرانه باختری و سایر سرزمین‌های اشغالی طی هفته‌های اخیر صحنه اوج‌گیری حملات شهادت طلبانه با سلاح‌های گرم و سرد علیه صهیونیست‌ها بوده است.
کد خبر : ۲۱۲۲۴۷
صراط: این تصویر که یک سرباز صهیونیست مجروح شده در حمله استشهادی مجاهدان فلسطینی را نشان می‌دهد به تازگی در خبرگزاری رویترز منتشر شده است.

هدف صهیونیست‌ها از انتشار تصاویر عملیات‌های استشهادی

بر اساس توضیحات عکس، این نظامی صهیونیست بر اثر حمله با چاقو مضروب شده است.
 
کرانه باختری و سایر سرزمین‌های اشغالی طی هفته‌های اخیر صحنه اوج‌گیری حملات شهادت طلبانه با سلاح‌های گرم و سرد علیه صهیونیست‌ها بوده است.
 
این در حالی است که اگرچه رسانه‌های اسرائیلی و وابستگان آنها تلاش دارند تمام این حملات را بوسیله سلاح سرد و یا با برخورد خودرو و انگیزه آنها را هم اعتراض به بستن قدس شریف توسط صهیونیست‌ها عنوان کنند اما اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد برخی از این حملات بوسیله اسلحه گرم صورت گرفته و عموم عملیات‌ها نیز به دلیل فراگیر شدن گفتمان مقاومت بویژه پس از پیروزی حماس در جنگ 51 روزه بوده است.
 
صهیونیست‌ها همچنین در حالی به تازگی و برای نخستین بار اقدام به انتشار تصاویری از به هلاکت رسیدگان عملیات‌های استشهادی در رسانه‌های جهانی کرده‌اند که قصد آنها از این عمل می‌تواند 2 راهبرد عمده باشد.
 
راهبرد اول مظلوم نمایی در جهت همراه‌سازی افکار عمومی در داخل سرزمین‌های اشغالی و در کشورهای جهان است که منافع زیادی برای اسرائیل در بر دارد و راهبرد دوم نیز تلاش برای بیان پنهان اینکه هیچ سلاح گرمی در کرانه باختری وجود نداشته و امکان ورود هم ندارد!
 
این تلاش‌ها در حالی است که جمهوری اسلامی ایران رسماً اعلام کرده است قصد تسلیح کرانه باختری و ناامن‌سازی گسترده اسرائیل را دارد.
 
گفتنیست صهیونیست‌ها به شدت از ناامن شدن سرزمین‌های اشغالی تحت مدیریت خود وحشت دارند.
 
کارشناسان امر می‌گویند به دلیل وجود نوعی ترس ذاتی در میان صهیونیست‌ها، فراگیر شدن عملیات‌های استشهادی و همچنین ورود بیشتر سلاح به کرانه باختری می‌تواند تنها در یکی از تأثیرات خود سبب بروز مهاجرت معکوس در سرزمین‌های اشغالی و خالی شدن مناطق اشغالی شود.
منبع: فارس