۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷

حاشیه‌های کشتی‌جام‌باشگاه‌های جهان

نخستین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در آبادان با حاشیه هایی همراه بود.
کد خبر : ۲۱۲۵۰۶
صراط: این رقابت ها در حالی با حضور 12 تیم خارجی و چهار تیم داخلی در سالن کوثر آبادان آغاز شد که از دقایق نخستین برگزاری مسابقات، تماشاگران خوزستانی به ویژه آبادانی و اندیمشکی با تشویق وصف ناپذیر، تیم های خود به را وجد آورند.

* تماشای این رقابت ها برای علاقمندان به ورزش کشتی رایگان اعلام شد و تماشاگران نیز به راحتی وارد سالن محل برگزاری مسابقات شدند.

* این رقابت ها در صبح روز نخست برگزاری مسابقات با نظم و ترتیب قابل قبول برگزار شد و نیروهای مسوول ایجاد نظم و امنیت نیز در محوطه برگزاری مسابقات و داخل سالن حضور یافتند و محدودیت های ترافیکی نیز در خیابان های اطراف اعمال شد.

* در تیم منطقه آزاد اروند آبادان یک کشتی گیر اهل شهرهای آبادان حضور دارد.

* در یکی از پیکارهای این رقابت ها، کشتی گیر وزن 71 کیلوگرم کوبا به مصاف حریف ترکیه ای رفت و یک دقیقه بعد از شروع مبارزه، هیات برگزاری مسابقات متوجه هم وزن نبودن این دو کشتی گیر شد و مسابقه را خاتمه داد.

* تیم های ایرانی شرکت کننده در این رقابت های از کشتی گیران خارجی در ترکیب خود استفاده نکردند.

* محل ورودی سالن اصلی برگزاری رقابت ها به دلیل کوچک بودن و تردد بیش از حد همواره شلوغ و پرترافیک بود.

* رسول خادم رییس فدارسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و کادر اجرایی در طول برگزاری مسابقات در محلی که در کنار تشک مسابقات برای آنها در نظر گرفته شده بود، رقابت ها را زیر نظر داشتند و گاهی اوقات نیز مواردی را به مسوولان برگزاری رقابت ها گوشزد می کردند.

* فرمانداران آبادان و اندیمشک و جمعی از مسوولان محلی و استانی در جایگاه ویژه مسابقات را از نزدیک پیگیری کردند.

* تماشاگران آبادانی در مسابقه تیم اندیمشک بارها این تیم را تشویق کردند.
منبع: ایرنا