۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

علت‌تغییررای بازی پرسپولیس-ذوب آهن

رئیس کمیته استیناف درباره حکم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری بازی پرسپولیس با ذوب آهن با حضور تماشاگران توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر : ۲۱۲۶۰۳

صراط:  علیرضا صالحی درباره حکم کمیته استیناف مبنی بر برگزاری بازی پرسپولیس با ذوب آهن بدون تماشاگر و نقض این حکم از سوی سازمان لیگ مبنی بر برگزاری این مسابقه با حضور تماشاگران، اظهار کرد: حکم استیناف نقض نشده است. این اشتباهی است که در برداشت از حکم می‌شود. در حکم صادر شده از سوی کمیته استیناف بر برگزاری یک بازی خانگی بدون تماشاگران تاکید شده است ولی در خصوص نحوه اجرای این حکم است که این مسائل و شائبات پیش آمده است.

وی ادامه داد: استدلال کمیته انضباطی و سازمان لیگ که مسئول اجرای حکم هستند این است که چون تخلف تماشاگران پرسپولیس در لیگ بوده، پس محرومیت آنها هم باید در لیگ اجرا شود. از آنجا که بازی امروز در جام حذفی است، نمی‌توان این حکم را به آن تسری داد.

رئیس کمیته استیناف خاطرنشان کرد: کمیته انضباطی اعلام نکرده بود که بازی پرسپولیس با ذوب آهن بدون تماشاگر است! اینکه تیتر خبر کمیته استیناف به بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن اشاره کرده بود، سلیقه سایت فدراسیون فوتبال بوده است.

صالحی در پایان در پاسخ به این سئوال که "آیا دخالت سازمان لیگ در حکم کمیته استیناف برای شما ناراحت کننده نیست"؟ گفت: همانطور که گفتم درباره نحوه اجرای حکم برداشت‌های مختلفی صورت گرفته است. ما از این موضوع ناراحت نیستیم چون حکم اجرا می‌شود. حالا اینکه این حکم در کدام بازی اجرا شود، تشخیص کمیته انضباطی است.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن امروز جمعه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال در ورزشگاه آزادی و با حضور تماشاگران به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: مهر