۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

واکنش قهرمان روسی کشتی به شکست

قهرمان روسی کشتی فرنگی المپیک و جهان پس از باخت برابر 'حبیب الله اخلاقی' ملی پوش تیم منطقه آزاد اروند آبادان گفت: اخلاقی کشتی خوبی برابر من گرفت و از باخت برابر این کشتی گیر ایرانی شگفت زده شدم.
کد خبر : ۲۱۲۶۱۸
صراط:  'الکسی میشین' شامگاه پنجشنبه در حاشیه رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی باشگاه های جهان افزود: با تیم کاملی عازم این مسابقات شدیم تا قهرمانی نخستین دوره رقابت های کشتی فرنگی جهان را کسب کنیم.

وی اظهار داشت: کشتی گرفتن در ایران بسیار سخت است؛ زیرا ایران کشتی گیران مطرح و بزرگی دارد.

قهرمان جهان و المپیک در خصوص باخت برابر 'اخلاقی' کشتی گیر تیم منطقه آزاد اروند گفت: اخلاقی از قهرمانان خوب آسیایی است، اما باخت برابر این کشتی گیر شگفت زده ام کرد.

وی تصریح کرد: این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و نمی توان هم اکنون، از بین چهار تیم صعود کننده تیم قهرمان را شناسایی کرد.

کشتی گیر تیم روسیه گفت: البته ما برای کسب عنوان قهرمانی دارای شانس هستیم و تیم پاستور ایران که ملی پوشان ایرانی در اختیار دارد را رقیب جدی می دانیم.

میشین افزود: مسابقات مرحله نهایی سخت است و ما برابر تیم چین که در مرحله گروهی کوبنده ظاهر شد کار سختی خواهیم داشت.

میشین از برگزاری این رقابت ها به عنوان کار بزرگ فدراسیون جهانی کشتی یاد کرد و اظهار داشت: برگزاری این مسابقات می تواند یکی از دستاوردهای کشتی جهان باشد و امیدواریم فدراسیون جهانی در سال های بعد این مسابقات را تکرار کند.

رقابت های نخستین دوره کشتی فرنگی باشگاه های جهان به میزبانی آبادان در حال پیگیری است
منبع: ایرنا