۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
دوست ندارم شکست پرسپولیس را ببینم

گل‌محمدی: پرسپولیس اسیر بازی ما شد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت که تیمش برابر پرسپولیس شایسته برد بوده است.
کد خبر : ۲۱۲۶۹۰
صراط: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت که تیمش برابر پرسپولیس شایسته برد بوده است.

یحیی گل‌محمدی پس از برتری 2 بر یک مقابل پرسپولیس و راهیابی ذوب‌آهن به فینال جام حذفی گفت: نیمه اول با توجه به حساسیت مسابقه، بازی کیفیت خوبی نداشت و هر دو تیم محتاط بازی کردند و نیمه خوبی در مجموع نبود.

سرمربی ذوب‌آهن افزود: در نیمه دوم بازیکنان به جو ورزشگاه عادت کردند چون در نیمه اول جو خیلی سنگین بود. پس از اینکه گل خوردیم توانستیم تمرکزمان را حفظ کرده و با پاس‌های کوتاه به دروازه حریف نزدیک شویم. فکر می‌کنم در نیمه دوم اختیار بازی دست ما بود.

وی با بیان اینکه شایسته پیروزی در دیدار مقابل پرسپولیس بودیم، تصریح کرد: از بچه‌ها تشکر می‌کنم که امروز بازی خوبی انجام دادند و این پیروزی را به همه هواداران ذوب‌آهن تقدیم می‌کنم.

گل‌محمدی درباره دلیل اینکه بعد از گل تیمش شادی نکرد، اظهار داشت: دلیل آن مشخص است، من ذاتا پرسپولیسی هستم و دوست ندارم شکست و گل خوردن این تیم را ببینم. به عنوان مربی کنار تیم ذوب‌آهن هستم اما اینکه بخواهم بعد از گل زدن به پرسپولیس خوشحالی کنم دلیل خاصی ندارد و شاید به علاقه من به تیم پرسپولیس بازمی‌گردد.

وی در مورد اینکه تیمش در نیمه نخست بازی محتاطانه‌ای انجام داد و اینکه اگر اومانیا اخراج نمی‌شد آیا باز هم ذوب‌آهن صعود می‌کرد، خاطرنشان کرد: جواب دادن به این سوال سخت است، برای اینکه بدانیم اگر پرسپولیس 10 نفره نمی‌شد ما باز هم صعود می‌کردیم باید یک 90 دقیقه دیگر بازی کنیم اما به خاطر فشار تیم ما بود که اومانیا اخراج شد و اگر فشار ذوب‌آهن نبود این اتفاق نمی‌افتاد. در مجموع بازیکنان پرسپولیس اسیر بازی خوب بازیکنان ما شدند.

سرمربی ذوب‌آهن درباره اینکه در فینال منتظر نفت تهران هستند یا پدیده مشهد، گفت: فرصت زیادی تا بازی فینال باقی مانده است. قطعا آن دو تیم هم شایستگی داشتند که تا نیمه‌نهایی جام حذفی رسیدند، هر دو حریف سختی برای ما خواهند بود و من نمی‌توانم پیش‌بینی یا صحبتی در این باره انجام دهم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که تیمش چگونه در بازی‌هایی که از حریف عقب می‌افتد می‌تواند نتیجه را جبران کند، گفت: شاید بحث فیزیکی بازیکنان ما است که شرایط خوبی دارند، در 5 بازی آخری که پیروز شدیم 4 بار گل نخست را دریافت کردیم و مقابل استقلال هم ابتدا 2 گل وارد دروازه ما شد اما با تمرکز بالای بازیکنان این گل‌ها را جبران کردیم.

وی ادامه داد: این نگرانی هم برای ما به وجود آمده که به این راحتی نباید گل نخست را دریافت کنیم اما در مجموع بحث تمرکز خوب بازیکنان ما است که بعد از گل خوردن هم وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند و در این بازی هم توانستیم به خوبی نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در مورد اینکه سعید آذری در یک برنامه تلویزیونی از لغو حکم محرومیت تماشاگران پرسپولیس گلایه کرده و اینکه گفته است گل‌محمدی هم به دلیل محرومیت در یک بازی لیگ در جام حذفی نتوانسته روی نیمکت تیمش بنشیند خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم وارد چنین مسائلی شوم اما در مورد اینکه چرا این مسائل رخ داده، کسی که می‌تواند پاسخگو باشد و صحبت کند، آذری است.

گل‌محمدی اضافه کرد: صحبت‌های آذری منطقی بوده و ما هم منتظر پاسخ هستیم. در مورد این مسائل دخالت نمی‌کنم و موارد مدیریتی را مدیرعامل باشگاه پیگیری خواهد کرد و باید ببینیم در این مسئله فدراسیون فوتبال چه پاسخی به ما خواهد داد.
منبع: تسنیم