۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

مرگ هولناک دختر به دست پدرش

مرد میانسال که دخترش را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، در کمتر از شش ساعت شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر : ۲۱۲۷۸۸
صراط: مرد میانسال که دخترش را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، در کمتر از شش ساعت شناسایی و دستگیر شد.

روز سه شنبه هفته جاری مردی هراسان با ماموران پلیس کوهدشت تماس گرفت و از کشف جسد دختر جوانی در پارک جنگلی بلوریان خبر داد. پس از این تماس تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل جنایت حاضر شده و در بررسی های خود دریافتند، جسد متعلق به دختر جوانی به نام سمیرا بیست و شش ساله است که با شلیک گلوله به قتل رسیده است.
 
به گزارش جام جم،فردی که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، در جریان تحقیقات گفت: امروز برای تفریح به پارک جنگلی آمده بودم که با جسد دختر جوان روبه رو شدم. خیلی ترسیده بودم، به همین خاطر سریع با پلیس تماس گرفتم و هیچ مورد مشکوکی در محل ندیدم.
 
ماموران در ادامه راهی خانه مقتول شده و به تحقیق از اعضای خانواده وی پرداختند. خانواده دختر جوان مدعی بودند هیچ اطلاعی از دخترشان نداشتند و تصور می کردند او به خانه دوستش رفته است.
 
فرمانده انتظامی کوهدشت در این باره به جام جم گفت: ماموران در جریان تحقیقات به رفتار پدر خانواده مشکوک شده و او را به پلیس آگاهی انتقال دادند که متهم پس از شش ساعت به قتل اعتراف کرد و مدعی شد به دلیل اختلافات خانوادگی دخترش را به پارک جنگلی برده و او را با شلیک گلوله به قتل رسانده است.   
 
سرهنگ محمدصادق رستمی ادامه داد: با این اعترافات سلاح کمری متهم کشف شد. وی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.
منبع: جام جم
برچسب ها: مرگ دختر پدر