۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

جزییات جنایت 3 مرد در مرغداری مهریز

رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری قاتلین متواری که در نزاع و درگیری با چاقو مرد ۲۰ ساله‌ای را در شهرستان مهریز به قتل رسانده بودند، خبر داد.
کد خبر : ۲۱۲۸۲۴
صراط: رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری قاتلین متواری که در نزاع و درگیری با چاقو مرد ۲۰ ساله‌ای را در شهرستان مهریز به قتل رسانده بودند، خبر داد.

سرهنگ علیرضا خالقی رئیس پلیس آگاهی استان یزد در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد شخصی به هویت "الف. ن" ۲۰ ساله اهل افغانستان و ساکن یزد در شهرستان مهریز که در اوخر سال ۹۱ در شهرک مرغداران به وقوع پیوسته بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: کارآگاهان شهرستان پس از انجام کار فنی و اقدامات پلیسی و پیگیری‌های مداوم بر روی پرونده یکی از عوامل قتل به هویت "ن. ن" ۱۷ ساله اهل افغانستان و ساکن اردکان را در یک مرغداری شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.
 
این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: در تحقیقات جامع از متهم مشخص گردید که دو نفر دیگر به هویت‌های "ع. ن" ۳۴ ساله و "ب. ن" ۴۰ ساله هردو تبعه افغانستان و ساکن یزد در قتل "الف. ن" دست داشته‌اند که با هماهنگی مقام قضایی و اخذ نیابت قضایی و نیز با انجام اقدامات فنی و پلیسی در مدت ۴۸ ساعت آدرس و مخفیگاه نامبردگان واقع در یزد، خیابان حضرت مهدی (عج) توسط ماموران پلیس زیر نظر گرفته شد و دو متهم حین خروج از مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.
 
سرهنگ خالقی بیان داشت: پس از انتقال دو متهم به پلیس آگاهی، متهمان پرونده در بازجویی‌های فنی انجام شده ضمن اعتراف به این جنایت در خصوص علت وانگیزه جنایتشان گفتند: مقتول "الف. ن" در سال ۸۱ فردی به هویت "ر. ن" که بردار متهم ردیف دوم بوده است را به وسیله آتش به قتل رسانده و بعد اقوام وی با هم مصالحه نمودند و رضایت دادند، ولی برداران و پسر عموی قربانی جهت انتقام گرفتن از مقتول "الف. ن" پس از ۱۰ سال نامبرده را درمرغداری با ضربه چاقو به پهلوی چپ و همچنین با چند ضربه آچار لوله گیر به قتل رسانده و از محل متواری شدند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان یزد ادامه داد: انگیزه قتل انتقام جویی بوده است و متهمین دستگیرشده جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به دادسرا ارسال و با قرار قانونی و تحقیقات قضایی راهی زندان شدند.
برچسب ها: قتل جنایت مرغداری