۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴

شلیک تیر هوایی در باقرشهر

گشت های کلانتری باقر شهر، باند سارقان خودرو و لوازم خودرو را متلاشی و اعضای آن را در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار دادند.
کد خبر : ۲۱۲۸۳۳
صراط: گشت های کلانتری باقر شهر، باند سارقان خودرو و لوازم خودرو را متلاشی و اعضای آن را در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار دادند.

ساعت 12 و 21 دقیقه 10آذرماه عوامل گشت کلانتری 175 باقر شهر در حین گشت زنی در آدرس شهرری، باقر شهر، جاده قدیم قم به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند که با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.
 
در ادامه ماموران خودرو را متوقف و با استعلام به عمل آمده مشخص گردید خودرو از محدوده کلانتری 172 عبدالعظیم به سرقت رفته است که ماموران بلافاصله راننده را که "مهران" نام داشت به عنوان سارق خودرو دستگیر کردند.
 
در این راستا با بازجویی اولیه از سارق خودرو وی به همدستی دو نفر از دوستان خود به هویت های "احسان" و "فرامرز" که سارق لوازم خودرو می‌باشند معترف شده که عوامل عملیات این کلانتری به همراه عوامل گشت جهت دستگیری نامبردگان با همکاری سارق دستگیر شده اقدام و در آدرس شهرری، باقر شهر، خیابان فلسطین قرار میگذارند و ان دو نفر با مشاهده ماموران اقدام به فرار با موتور سیکلت  می کنند.
 
در ادامه ماموران به تعقیب و گریز پرداخته اما راکب موتور سیکلت توجهی به دستور ایست پلیس نکرده و واحد گشت خودرویی به تعقیب آنها ادامه داد و با اسلحه سازمانی اقدام به شلیک سه تیر هوایی کرد که متهمان تعادل خود را از دست داده و موتورسیکلت آنان واژگون می شود که با مهارت‌های پلیسی آن دو نفر نیز دستگیر می شوند.
 
سرگرد علی دیانی رییس کلانتری 175باقر شهر درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت:  متهمان پس از انتقال به کلانتری ضمن تحقیقات مقدماتی جهت کشف سایر جرایمشان و تحقیقات تخصصی تر در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.