۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴

مدیرعامل شرکت جعلی تحت تعقیب پلیس

با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان یزد سه نفر از اعضای یک شرکت جعلی لیزینگ خودرو با مبلغ ۷۲۰ میلیون ریال کلاهبرداری دستگیر شدند.
کد خبر : ۲۱۲۸۳۴
صراط: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان یزد سه نفر از اعضای یک شرکت جعلی لیزینگ خودرو با مبلغ ۷۲۰ میلیون ریال کلاهبرداری دستگیر شدند.

سرهنگ محمد حسن باقری فهرجی معاون اجتماعی انتظامی استان یزد در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی گزارش‌های مردمی در خصوص فعالیت یک شرکت لیزینگ خودرویی به صورت غیر مجاز در شهر یزد پرونده این موضوع به اداره جعل و مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی استان ارجاع شد.
 
وی ادامه داد: با تحقیقات کارآگاهان پلیس مشخص شد این شرکت که به صورت غیرمجاز و بدون اسناد و مدارک رسمی در حال فعالیت است با دریافت مبلغ ۴۵ میلیون ریال پیش قسط اقدام به ثبت نام خودرو کرده است.
 
سرهنگ باقری تصریح کرد: با هماهنگی مقامات قضایی سه تن از اعضای این شرکت دستگیر و در بازجویی‌های انجام شده اعلام کردند که بیشتر امورات این شرکت به صورت تلفنی با مسئول اصلی در تهران انجام می‌شود و از جا و مکان وی اظهار بی‌اطلاعی کردند.
 
وی با اشاره به ثبت نام ۱۶ تن از شهروندان جهت خرید خودرو و کلاهبرداری مبلغ ۷۲۰ میلیون ریال توسط این شرکت خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری مدیرعامل این شرکت ادامه دارد.
 
معاون اجتماعی انتظامی استان یزد در پایان  ضمن هشدار به شهروندان یادآور شد: پایگاه‌های اینترنتی و روابط عمومی کارخانجات از جمله خودروسازان، منابع قابل اعتمادی در بررسی عملکرد شرکت‌های مدعی نمایندگی فروش محصولات کارخانجات است و معمولا اسامی نمایندگی‌های معتبر کارخانجات و شرکت‌های بزرگ در سایت رسمی آن‌ها اعلام شده است،در بعضی از موارد به جای شرکت لیزینگ از عنوان دفا‌تر فروش اقساطی خودرو استفاده می‌شود که این عنوان به هیچ وجه رسمی و معتبر و دارای مجوز نیست.