۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

نظر یک اصلاح‌طلب درباره خطر احمدی‌ن‍ژادی‌ها

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: درصدد ایجاد ائتلاف بزرگی برای انتخابات و برنامه‌های آتی هستیم، در واقع باید از پیروزی که در سال 92 شکل گرفته است درس بگیریم.
کد خبر : ۲۱۳۰۴۷
صراط:  محمد زارع‌فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات پیرامون درخواست عضویت تمامی جریانات حزب متبوعش در شورای هماهنگی و تاثیر آن در وضعیت اصلاح طلبان در انتخابات آتی مجلس گفت: ما اتحاد و انسجام را به تمامی دوستان گوشزد کردیم که تنها با وحدت تمامی احزاب می‌شود به پیروزی دست یافت و این درخواست را به شورای هماهنگی داشتیم تا متهم به عدم همکاری با این شورا در جریان انتخابات نشویم که چرا مستقل وارد شدیم.
 
دبیر کل حزب اصلاحات در ادامه افزود: بزرگان ما توصیه کردند در انتخابات آینده یک انسجام بزرگی از حزب متبوعمان شکل بگیرد و این هدف مقدسی است، لذا ما به دنبال انشقاق نیستیم و درصدد ایجاد ائتلاف بزرگی برای انتخابات و برنامه‌های آتی هستیم، در واقع باید از پیروزی که در سال 92 شکل گرفته است درس بگیریم.
 
وی بیان داشت: اگر اصلاح طلبان با هم متحد شوند، موفقیت آن‌ها بسیار بالا خواهد بود، چرا که رقیب عزم خود را برای اتحاد گروه‌های خودش جزم کرده است، با این کار می‌توانیم جلوی خطر بازگشت احمدی‌ن‍ژادی‌ها و تفکر تند و فراطی جریان‌ها را برطرف کنیم.
 
فومنی در ارتباط با بهره‌گیری از دستاوردهای دولت روحانی در جریان تبلیغات انتخاباتی این حزب، اظهار داشت: به نظر من آقای روحانی تحت لوای اصلاحات و حمایت بزرگان اصلاح طلب توانست موفقیت کسب کند و قاعدتا روابط و مناسبات دولت بر روی پیروزی در انتخابات تاثیر خواهد گذاشت و اگر دولت محترم بتواند بر یکسری چالش‌ها فائق آید فضای خوبی در آینده ایجاد خواهد شد، ما باید سعیمان بر این باشد که به دولت کمک کنیم تا موفق شود.
 
دبیر حزب اصلاحات در پایان متذکر شد: اصلاح طلبان نباید فراموش کنند که تکثرگرایی عامل وحدت تمامی گروه های این حزب خواهد شد و  با تکروی و تنها چند گروه  با هم کار کردن همیشه ضربه خوردیم و این حضور حداکثری باعث نشاط جریان اصلاحات و انتخابات آتی می‌شود.