۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰

رهبران غایب در نشست شورای همکاری خلیج فارس

سی و پنجمین نشست سران شورای همکاری خلیج فارس در حالی فردا در دوحه آغاز می شود که برخی از رهبران این کشورها به قطر نمی روند.
کد خبر : ۲۱۳۵۱۸
صراط: خبرگزاری قطر گزارش داد: شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر فردا میزبان سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس خواهد بود که قرار است نشست 35 آن در این کشور برگزار شود.

در این نشست شیخ صباح جابر الصباح امیر کویت،حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین مشارکت می کنند اما سلطان بن قابوس سلطان عمان، ملک عبدالله پادشاه عربستان و رئیس امارات حضور نخواهند داشت.

خبرگزاری های رسمی کویت و بحرین مشارکت رهبران خود را در این نشست اعلام کرده اند اما خبرگزاری عمان از حضور فهد بن محمود آل سعید معاون نخست وزیر در امور کابینه در این نشست به نیابت از سلطان قابوس- که در آلمان از آگوست گذشته بستری است-مشارکت می کند.

سعودی ها تاکنون اعلام نکرده اند که به نیابت از ملک عبدالله چه کسی مشارکت می کند اما احتمالا سلمان بن عبدالعزیز ولیعهد این کشور در این نشست مشارکت می کند.

اماراتی ها نیز فرد شرکت کننده را مشخص نکرده اند اما برخی خبرها از حضور شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی در این نشست خبر می دهند.

منبع: مهر