۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸

کاوه شکارچي در حین فرار شکار شد

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خراسان رضوی، از شناسایی و دستگیری سارق و کیف قاپ حرفه‌ای معروف به "کاوه شکارچی" با ۵ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر : ۲۱۳۹۸۶
صراط: فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خراسان رضوی، از شناسایی و دستگیری سارق و کیف قاپ حرفه‌ای معروف به "کاوه شکارچی" با ۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ سید حسن حسینی فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خراسان رضوی در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره کیف قاپی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران تجسس کلانتری ۱۱ طالقانی با راهنمایی مالباختگان و با انجام تحقیقات فنی و پلیسی به یک جوان ۱۹ ساله که تحت تعقیب بود مظنون و بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی وی را که قصد فرار داشت در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعداد ۳ کیف زنانه کشف و ضبط شد.
 
سرهنگ حسینی تصریح کرد: متهم در تحقیقات فنی و پلیسی و هم چنین در مواجهه با مالباختگان به ۵ فقره کیف قاپی از زنان در سطح شهرستان اعتراف کرد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.